Verhoor na bezwaarschrift

Neosracer

Well-Known Member
eyj allemaal, ik heb een bezwaarschrift ingedient naar een onterechte bekeuring. Het is weer zover ja. Krijg je eerst een brief terug dat het bezwaarschrift in behandeling is genomen. Heb ik nu weer een brief gekregen waar in staat dat ik het mondeling mag komen vertellen wat er is gebeurd. Ze gebruiken ook het woord verhoor. Allemaal heel gezellig en ik zal ook zeker gaan. Maar wie heeft dit nog weleens meer gehad?? Ik hoor het wel. Laterzzzz
 
Advertisement - register to remove this

nou ja ik ben wel vaker verhoord, maar dat was voor poging tot doodslag(waar ik niks mee te maken had) en toen werd ik vastgezet en verhoord en ze begonnen allemaal dingen te zeggen die niet waar waren zoals

-je ouders hebben gezegd dat ze je niet meer vertrouwen
-je vrienden hebben gezegd dat je erbij was
-mensen hebben je zien schoppen

en nog meer van zulke dingen, dus als je verhoord luister niet naar wat de politie zegt, wees gewoon jezelf en zeg allen wat je weet, lees de verklaringen die de polite opmaakt ook goed want ze verdraaien veel dingen en schrijven dingen in je verklaring die je niet gezegd heb

maarja het feit waarvoor jij verhoord heb is niet zo erg, maarja misschien voor de toekomst he, laat je niet gek maken zal ik maar zeggen


veel suc:)

en fuck the police|(
 
Originally posted by Neosracer
eyj allemaal, ik heb een bezwaarschrift ingedient naar een onterechte bekeuring. Het is weer zover ja. Krijg je eerst een brief terug dat het bezwaarschrift in behandeling is genomen. Heb ik nu weer een brief gekregen waar in staat dat ik het mondeling mag komen vertellen wat er is gebeurd. Ze gebruiken ook het woord verhoor. Allemaal heel gezellig en ik zal ook zeker gaan. Maar wie heeft dit nog weleens meer gehad?? Ik hoor het wel. Laterzzzz

ik heb nu precies hetzelfde als jij, moet nog ff denken of ik mondeling ga toelichten. Er staat als het goed is ook in de brief dat als je niet mondeling toelicht, kijken ze gewoon naar je brief dus is er nog niks aan de hand :)
 
Back
Top