valt hier nog wat aan te tjoenen? (malossi voor nsr)

Status
Not open for further replies.
/offtopic
was jij niet die gozer die een mt/mb blok zocht in suriname?? :?
/offtopic

als ik een goeie uitlaat voor een verticale cilinder zou omlassen (yas c16 bijv.) zodat ie eronder past zou dat lekker lopen??
 
Originally posted by g_samsonsr
hallo!! jouw timing is goed . een 24mm carb moet erbij . een goede uitlaat is ook een must ,jammer dat ik je niet een kan aanraden . er zijn zoveel merken . ik weet wel dat je er een met een peak rpm moet hebben van +- 12000 . dit is voor topspeed running . met de 6 bak en een tand verhouding van 14 /36 moet je dan 135 of hoger halen heb jij ook de hoeken vd cil kop in graden bekeken ?? maakt veel uit.18 graden voorontsteking doet ook wonderen. succes.

Hoe wil jij met de standaard ontstekking de voorontsteking zo nauwkeurig instellen?
 
Originally posted by Blorn
/offtopic
was jij niet die gozer die een mt/mb blok zocht in suriname?? :?
/offtopic

als ik een goeie uitlaat voor een verticale cilinder zou omlassen (yas c16 bijv.) zodat ie eronder past zou dat lekker lopen??

dan heb je lekker smalle powerband... is erg kut voor straatgebruik.
 
ohw jah, is waar ook.. scoot uitlaat hoeft maar een hele smalle band te hebben.. want je kunt m toch afstellen dat ie erin blijft... lekker snuggere opmerking van me8P
 
Een scooter HOEFT idd niet zo'n brede powerband te hebben, maar wie bewijst dan dat een scooterpijp ook echt voor een powerband van een paar 1000 toeren breed zorgt?
Ben er niet van overtuigd.
Zo'n verschrikkelijk sterke invloed heeft een exspansie pijp nou volgens mij ook weer niet..
Als je nou zou zeggen een roterende inlaat, ok dat heeft invloed.
 
"Zo'n verschrikkelijk sterke invloed heeft een exspansie pijp nou volgens mij ook weer niet.. "

???
Ik denk dat je hier goed de mist in gaat, een uitlaat is het belangrijkste bij de werking van het 2-takt principe. De uitlaat is 1 van de belangrijkste factoren wat betreft het scoren van topvermogen en breedte van powerband!!!Met dezelfde cilinder op bepaalde setup kan je totaal verschillende vermogens karakteristieken creëeren door alleen de uitlaat te verwisselen!!!
Ik weet niet wie jou dat heeft wijs gemaakt dat het niet zo belangrijk is??
 
Originally posted by EGT
"Zo'n verschrikkelijk sterke invloed heeft een exspansie pijp nou volgens mij ook weer niet.. "

???
Ik denk dat je hier goed de mist in gaat, een uitlaat is het belangrijkste bij de werking van het 2-takt principe. De uitlaat is 1 van de belangrijkste factoren wat betreft het scoren van topvermogen en breedte van powerband!!!Met dezelfde cilinder op bepaalde setup kan je totaal verschillende vermogens karakteristieken creëeren door alleen de uitlaat te verwisselen!!!
Ik weet niet wie jou dat heeft wijs gemaakt dat het niet zo belangrijk is??


Honda NSR-II bedoeld dat niet zo extreem zoals jij nu zegt. lees nog effe na
 
Wille heeft het dus wel door..
Ik weet ook wel dat een exspansie uitlaat superveel effect heeft, en heb dat ook vaak genoeg gezien op de testbank.
Maar ik houd het voor onmogelijk om een exspansie uitlaat alleen tussen de 14.000 en de 14.100 te laten werken en voor de rest totaal geen vermogen te laten geven, snappievous?
 
srr voor dit oude topic terug boven te halen, maar heeft zo'n NSR malossi cc een vlinderpoort of ovaal?
 
Open daarvoor even een eigen topic in quick oid.
Anders komen er straks weer quotes op reply's van 3 jaar terug...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top