ok mensen, ik heb besloten datk mn nsr nog wat verder ga opfokken en dan niet meer als dagelijks vervoer ga gebruiken... maar nu is mijn vraag (en die stel ik hier omdat hier volgens mij meer tuners zijn dan op bromforum..) VALT er nog wel wat te tjoenen aan deze cilinder? want ik heb al wel vaker gehoord dat de malossi voor mb/mt perfect getimed is en dat er eerder wat word verneukd dan sneller word gemaakt...
wat ik dus zo en zo wil is meer powah onderin, en meer toeren mag van mij ook wel (als het geen dagelijks vervoer is zal binnerotor ook wel optie worden..)
setup nu:
45.5mm malossi
20mm mikuni
4 kleps carbon membraan
tecno uitlaat
4plaats koppeling (zal jullie wel weing zeggen)
4bak (6bak ligt klaar..)
c3 kruklagers
mogelijke setup:
45.5mm malossi (tuned)
24 of 28mm mikuni
4 kleps carbon membraan (mayb cr80 membraan)
tecno uitlaat (als ik ECHT geld te veel heb opmaat)
4plaats koppeling
6bak
c3 kruklagers
en bij wie hebben jullie goeie ervaringen?
dus graag reacties..
ohwjah.. poortmappie
wat ik dus zo en zo wil is meer powah onderin, en meer toeren mag van mij ook wel (als het geen dagelijks vervoer is zal binnerotor ook wel optie worden..)
setup nu:
45.5mm malossi
20mm mikuni
4 kleps carbon membraan
tecno uitlaat
4plaats koppeling (zal jullie wel weing zeggen)
4bak (6bak ligt klaar..)
c3 kruklagers
mogelijke setup:
45.5mm malossi (tuned)
24 of 28mm mikuni
4 kleps carbon membraan (mayb cr80 membraan)
tecno uitlaat (als ik ECHT geld te veel heb opmaat)
4plaats koppeling
6bak
c3 kruklagers
en bij wie hebben jullie goeie ervaringen?
dus graag reacties..
ohwjah.. poortmappie