vaag probleem met am6

kneut

lijp
ik rijd zelf op een motorhispania ryz sm , bevalt me prima tot op vandaag want het lijkt als die om de haverklap vastslaat.

effe een uitleg ........ik rijd in de polder in zen 3 tot hij minder toeren begon te maken , en ineens blokeert me achterwiel dus ik knijp de koppeling in en laat hem weer los ,toen liep hij weer als normaal,
1 min later weer precies hetzelfde probleem. cilinder heeft nog compressie en het was geen warmloper (56.3 graden warm)
setup is compleet standaar op een metrakit uitlaat na
olie pomp werkt naar behoren
zit olie in het blok
en hij is nooit open gweest
 
Advertisement - register to remove this

duidelijk iets vastgelopen , lijkt mij ook erg duidelijk dat de cilinder vastgelopen is , temperatuur zegt niks in dit geval , dat is alleen wanneer er een defect in het koelsysteem zich voordoet...

heb je er ook een grotere sproeier in gezet?
 
jeps alles is goed afgesteld loopt nu nog prima , maar ik zat te denken want de tempsensor zit bij mij in mijn radiator, wat als mijn thermostaat dichtslaat? ik neem aan dat de rdiator dan niet warm word en de cylinder wel,
 
Haal voor de zekerheid gewoon even je cilinder eraf, dan kun je dat gelijk uitsluiten en het probleem (mocht het wat anders zijn) verder zoeken!
 
Tjez said:
Haal voor de zekerheid gewoon even je cilinder eraf, dan kun je dat gelijk uitsluiten en het probleem (mocht het wat anders zijn) verder zoeken!

idd , eerder kom je er niet achter wat er nou exact mee mis is..

als de thermostaat niet opent wordt het systeem te heet , ook de kvs in de radiateur ....
 
Back
Top