Gsm doet vaag.

Status
Not open for further replies.

Gilera_Gsm.

Well-Known Member
Hoi,
ik kan mn gsm starten maar hij valt vervolgens uit na een seconde of 10 soms loopt hij iets langer.. valse lucht is het niet denk ik want hij begint niet te zweven ofzo..
wat ik eraan nagekeken heb is:
cilinder nagekeken(heeft nog goede compressie/druk), carb eraf gehaald,zuivergemaakt met compressor, onsteking eraf gehaald, leek me nog helemaal goed, bogie vonkt ook nog normaal.
wel heb ik eergisteren mn koppeling vervangen en nieuwe olie in mn voorvork gedaan maar daar kan het niet aan liggen toch?
zou mn cdi of bobine kapot zijn of loopt het dan helemaal nietmeer?

grtz
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

nope is het ook niet, hij staat gewoon warm in de garage en heeft het meteen van bij het starten. Maar denk dat ik mn bogiekabel+dop ga vervangen als het dat niet is knikker ik hm de sloot in :+
 
Last edited:
maar heb je alles wel goed in elkaar gezet? want als iets niet goed zit kan het zijn dat ie net iets te zwaar loopt waardoor hij uitvalt..
 
normaal gezien wel want hij heeft het nog ff goed gedaan toen de koppeling vervangen was, wel gebruik ik nu ook andere olie, denicol A1 ipv castroll tts.
 
1/40; 200ml op 8 liter benzine zit er nu in. je kan er ff normaal gas mee geven en valt dan na een paar seconden uit, net voor hij uitvalt lijkt het wel of die een vonk overslaat ofzo, moeilijk uit te leggen iig.
 
Dan zal het dat wel zijn, heb vandaag mn bougie, bougiekabel + dop vervangen en nog steeds geen verbetering. maar heb een afbraak h@k met moriniblok op het oog dan zet ik daar wel een paar dingen van over:)
 
Maak er anders een filmpje van dan weten we precies hoe of wat
dat gaat niet lukken voordat ik op play heb gedrukt ligt het ding al uit:winner: vind het wel raar, hij start elke keer wel gewoon opnieuw dus het moet haast ergens iets met ontsteking zijn.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top