Uitlaat van de mc3

Status
Not open for further replies.

Bier

*pr00st*
:? :?


Zit er in de uitlaat van de NRG MC3 nog een begrenser? Dr zit wel zo'n (behoorlijk lang trouwes) pikkie an, maar zit er ook nog zo'n prop in het buisje richting de cill? De uitlaat bestaat uit 1 deel want het bochje is aan de rest vast gelast. Dus als er een prop in zit hoop ik wel dat hij aan het einde van het buisje zit bij de cill.
please help!

(btw ik rij nu zonder varioring en zonder luchtfilterplaatje- die zal k wel een keer scannen want t is een vaag ding- op de teller 95 maar mn teller wijkt echt behoorlijk af, ik denk tegen de 15 km aan! maarja hij trekt wel goed in een keer naar zn top, zonder dooie punten dus das wel beter, t zou alleen wat sneller kunnen dat optrekken vandaar)
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb het verhaal denk ik al 3x gedaan, maar speciaal voor jou nog is...
Men neme een stuk ijzerdraad. Dit steekt men in de uitlaat en men kijkt of men ergens iets tegenkomt... (buiten de schotten in de uitlaat natuurlijk...) Als je iets voelt dan houd je je vinger op de draad tot waar hij erin zat en, men haalt de draad er weer uit. Dan kan men afpassen waar de begrenzer zit... en event. de uitlaat openslijpen moest dat nodig zijn....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top