De uitlaat van de Mc3

Jorioz Mc3

BeuQ Member
Hey ik heb ff een vraag i.v.m. m'n uitlaat,


Aan de nieuwe standaard uitlaat van piaggio, inmiddels onder de mc3 en nieuwste runner, zit weer zo'n minder prettig begrenspijpie. Om het maar zachtjes uit te drukkennn. Ook zit er aan de bovenkant van het bochje een luchtoevoer pijpje.

Ik heb die Mc3, varioring iz lusu maar voor de rest alles nog standaard. Op me teller 105 km/u, dus toch een leuke 85/90 km/u dacht ik zo.

Nou vroeg ik aan me dealer, als ik nou dat begrenspijpie (resonantiebuisje?) dichtlaat knijpen of iets anders kan ik dan dat luchttoevoer pijpje niet laten zitten?

Ik kreeg 2 antwoorden van 2 medewerkers van 1 zaak.
De 1e was (meest ongeloofwaardige): nee nix eraf halen alles laten zitten anders gaat je kathalysator naar de klote een blablabla

De 2e was (al wat geloofwaardiger): ja maar als er wat af haald dan wel allebei. Dus resonantiebuisje en luchttoevoer.

Zo zie je, aan je dealer (Van Leeuwen Tweewielers in Rozenburg)hebbie wat...



Maaaaarrrrrrrrrr nou lijkt mij, als je dat begrenspijpie eraf haald ken je toch betur dat luchttoevoerpijpie laten zitten, omdat dat beter is(voor mn kathalysator). Toch?

pliez hulup
 
Advertisement - register to remove this

Je kan beter een ouwe runner pijp halen, want in die nieuwe zit inderdaad een katalysator en da is nie gunstig voor je prestaties...
Die cilinder is gewoon heel snel...
 
Originally posted by Flugel
em als je bijde buisjes dichtknijpt kan je kat. toch verbranden, is porbleem toch opgelost, vind de uitlaat wel mooier als runner pijp
maar KAN ik wel dat luchttoevoer buisje laten zitten? vink zo lelijk ook als bovenop die uitlaat zo'n buisje afgeknepen zit
 
Originally posted by Jorioz Mc3

maar KAN ik wel dat luchttoevoer buisje laten zitten? vink zo lelijk ook als bovenop die uitlaat zo'n buisje afgeknepen zit

als je het lelijk vindt maar je wil hem wle afknijpen... slijp je hem eraf en las je hem dicht :?
 
Ik heb dus DNA pijp

Ook alleen resonatie buisje eraf en dat toevoer buisje laten zitten

10kmh winst gemaakt op teller

Oja en dat resonatie buisje eraf laten halen kostte bij mijn dealer 18 euro en dan werd het gelijk ook heel netjes gelast en opnieuw gespoten...
 
Originally posted by Boostah
Ik heb dus DNA pijp

Ook alleen resonatie buisje eraf en dat toevoer buisje laten zitten

10kmh winst gemaakt op teller

Oja en dat resonatie buisje eraf laten halen kostte bij mijn dealer 18 euro en dan werd het gelijk ook heel netjes gelast en opnieuw gespoten...

GRUWEL!!
10km op teller vink wel netjes..

Maar waar heb je dat laten doen? Mijn dealer kan het niet voor me fixen.
Emmeloord...waar leg dat erges??
 
Back
Top