uitgedaagd

The One

Rudi | IST member
Ik dacht misschien is het wel leuk om een topic te beginnen waar mensen elkaar uit kunnen dagen.... ik zet deze in Tuning algemeen omdat deze man beweerd 23 a 24 pk te gaan halen .. ik ben benieuwd.......

{Quote}


Dit kreeg ik als PM van mr_Sosa__ :

ik ben met een project bezig en het word gezegt dat ik wel sneller ben dan jou Gijs heeft mijne getuned en ik rij ook met een speed getuned maar we zullen zien ik ben wel benieuwt gijs zegt dat ik zekers wel 23/24 pk heb maar we zullen zien als het zo ver hoor je het wel van mij een sprintje is natuurlijk altijd wel leuk
greetz sosa...
{End Quote}

Ik ben benieuwd... wordt uitgedaagd......

Gijs moet wel de master tuner zijn dan....})


:W
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

hij is n00b
en hun denken allemaal dat gijs een oppertuner is nou ik zal je zeggen wat gijs kan kan ik ook en als hun 20 pk krukas halen mogen ze blij zijn
 
ik werd een tijd geleden door xeriotonic uitgedaagd. Hij hebo alu 70 getuned 22mm etc
ik dr70 ungetuned 17,5mm en 'R' Wie zou dit winnen?|(
Maar op zich wel een leuk idee want ik heb nog weinig echte snelle scooters gezien in real life. Alleen filmpjes en hier mensen met evo50 en 17,5mm:'(
 
n0s :p

vlammen:p

ik wil op de volgende meeting (echte goeie meeting;)) wel tegen een stel 50 mhrretjes (ac) racen, lijkt me leuk, sprint ook en 50 ac en lc maken ipv 50cc 1 groep en 70cc ac1 groep en 70cc lc 1 groep....

:W p.s. Ruud, broeder je gaat gevlamt worden door een monster met 24 pk's :p:p:p

kan die gijs niet ff 18 pk's uit mijn cil. halen dan? :? :p
 
tjsa zo lopen er wel meer rond op inet :)

Wat mij wel leukt lijkt is om dealers/tuners uit te dagen voor l'town 2003. Kijken wie het hoogste vermogen neer zet.....
 
Originally posted by b0em
tjsa zo lopen er wel meer rond op inet :)

Wat mij wel leukt lijkt is om dealers/tuners uit te dagen voor l'town 2003. Kijken wie het hoogste vermogen neer zet.....
waarom een hoog vermogen?
t gaat er ook nog steeds om hoe het aan de straat gebracht word.
want jens er een slappe drukveer in en elke kneiter tuned meer vermogen uit zijn goggemobiel.

Dus draggen....
 
Originally posted by Big B NRG
maar het is nog nooit voorgekomen in de praktijk?

De italianen rijden rond met +/- 26pk aan het achterwiel, tenminste zoiets werd mij duidelijk op francorchamps.

Dit zou imo best kunnen, maar dat kan je alleen maar zeggen als je ze hebt zien gaan!
 
Ik geloof er weinig van...

En over je uitdaging; je zult wel vet gevlamd worden, Ruud ;)

Ach, misschien rijden er wel snellere scooters onder de niet-I-netters rond dat wij ooit zullen denken...

Maar; meten = weten, ik ben benieuwd...
 
Back
Top