Uiterlijk vertoon #21

Status
Not open for further replies.
Wallabees ? Zijn Nike AM1 hoor :+ trouwens maar 15 paar in Nederland in 4 verschillende maten :W WOEI is de enige die ze mag verkopen.

14997-d.jpg


een kleine illustratie om wat duidelijker te zijn
:*
 
Je bedoeld neem ik aan die zool? Die viel mij in ieder geval wel op, beetje gaar voor Nikes..


btw, om nog een beetje nuttig te zijn in dit topic, ik had een aantal haargels en waxen uitgeprobeerd omdat ik geen Murrays meer wil gebruiken, en als iemand nog een echt sterke gel zoekt, moet je deze kopen:

schwarzkopf-taft-power-gel-fixation-8.jpg


Dit is echt een sterke gel, in tegenstelling tot bijvoorbeeld die van die reclame in de woestijn (Garnier Survivor), dat is namelijk echt flutspul. Snap niet dat ze er reclame voor maken alsof het sterk is en tegen alles bestand. Maar die van het plaatje wordt zeer snel hard, waardoor je ook bij wat langer haar, de boel gewoon overeind kan zetten, bij andere gels wordt je haar vaak te zwaar van de gel en kakt het in ofzo.
 
Last edited:
Je bedoeld neem ik aan die zool? Die viel mij in ieder geval wel op, beetje gaar voor Nikes..


btw, om nog een beetje nuttig te zijn in dit topic, ik had een aantal haargels en waxen uitgeprobeerd omdat ik geen Murrays meer wil gebruiken, en als iemand nog een echt sterke gel zoekt, moet je deze kopen:

schwarzkopf-taft-power-gel-fixation-8.jpg


Dit is echt een sterke gel, in tegenstelling tot bijvoorbeeld die van die reclame in de woestijn (Garnier Survivor), dat is namelijk echt flutspul. Snap niet dat ze er reclame voor maken alsof het sterk is en tegen alles bestand. Maar die van het plaatje wordt zeer snel hard, waardoor je ook bij wat langer haar, de boel gewoon overeind kan zetten, bij andere gels wordt je haar vaak te zwaar van de gel en kakt het in ofzo.
Deze gebruik ik:
beslist_products_5748_400_400.jpg

Ook goed genoeg. Droogt al bijna op in je handen als je het erin smeert dus voor mij sterk genoeg ;)
 
Had ik vroeg ook, inderdaad ook een goeie. Nummer 6 had ik ook, maar nu ik 8 heb vind ik dit toch de betere. Ook geen last van pluisjes met heel die serie geloof ik.
 
Gebruik altijd brylcreem. Moet niks hebben van die harde zooi :p.

Dat heb ik 1 keer in mn haar gedaan, vette bende zeg. :p

Dat Murrays gebruik ik eigenlijk ook nooit meer... Met kort haar (wat ik nu heb) vind ik die goedkope groene pot van de buurtsuper prima voldoen. :p
 
Hèhè is idd behoorlijk vet. Maar ik merkte meteen al dat mijn haar gezonder aanvoelde na een dag gebruik (no homo :p).

De dingen die ik zoek in een haarproduct:

-word NIET hard.
-droogt niet uit.
-wet look gedurende de dag.
-goed voor de hoofdhuid( geen schilfers)
 
7714450_1_Hegron_Styling_Gel_Extra_Strong.jpg


Ik gebruik de goedkoopste Styling Gel van 80cent :W

Krijg het altijd wel in model, deksel eraf laten en gaan :+ Heb ook niet zo lastig kapsel ofzo :p

-:- Mohawk
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top