Tweede race, Brakel 17 april 2006

Ik hoop dat Sam NOG harder loopt, en Rik & kerv van de hoogste trede van het podium houd...

No hard feelings, maar het word wel erg eentonig zo, met 3 x Thoms op de top 5...

Dus... Tijd voor Dani & Fred Motoren, om de geel/zwarte mannen een draai om de oren te geven :D!!!!



Pronk said:
@ Brakel ga ik in ieder geval voor een podium positie...die ik @ valkenswaard ook had moeten hebben 8)
En zo ist maar net...
 
Ik kom ook weer, alleen nog wel even een scooter repareren. Donderdag maar eens kijken wat de schade was van de wateroverlast...
 
ik ben der ook!
met zn 2e en nu ga ik niet in het rennerskwartier want nu stellen we em af op de testbank :D

tjoow
 
Niels said:
Ik kom en ik ga winnen. klaar :D


tub_penguin_785.jpg


van rijssen schijt al in ze broek:p voor je
 
Kerbinos said:
One ass to kick...!!!

Ik heb er zin in! Verwacht @ brakel veel van ValeTino / Fredmotoren.

-:-

Nu alleen hopen dat de Valetino fietsen wel allebei lopen op Brakel. Even een klein aanloopprobleempje verhelpen en dan loopt iig de mijne weer zoals de zaterdag training.
 
Dus mag hij daarom niets meer op dit forum posten, wat betrekking heeft op het gehele Thoms team?

Doe eens effe normaal zeg.... Groot gelijk, dat mensen de regerende coureurs wil verslaan.. Iedereen gaat voor het kampioenschap! Dus zo'n reactie snap ik niet helemaal :?


Daarnaast.... (ik kijk even bij de uitslagen van 2005 topscooter @ http://sobw.nl/top_scooter_klasse/uitslagen.php , ben jij ook wel eens flink gelapt in het seizoen 2005...:X
 
Last edited by a moderator:
Sander said:
Dus mag hij daarom niets meer op dit forum posten, wat betrekking heeft op het gehele Thoms team?

Doe eens effe normaal zeg.... Groot gelijk, dat mensen de regerende coureurs wil verslaan.. Iedereen gaat voor het kampioenschap! Dus zo'n reactie snap ik niet helemaal :?


Daarnaast.... (ik kijk even bij de uitslagen van 2005 topscooter @ http://sobw.nl/top_scooter_klasse/uitslagen.php , ben jij ook wel eens flink gelapt in het seizoen 2005...:X

Sander lees eens goed. Ik sta dan wel ingelogd. Wil nie zeggen dat ik ook alles typ en er wel es postings onder mijn naam worden gedaan. Doei..
 
D@ve said:
Sander lees eens goed. Ik sta dan wel ingelogd. Wil nie zeggen dat ik ook alles typ en er wel es postings onder mijn naam worden gedaan. Doei..

Dan ben je helemaal een niet slim bezig, dat je dingen laat zeggen door andere personen, terwijl die met jou geassocieerd worden....

Laat ze lekker een eigen account aanmaken ofzo? Anders kan ik Sinterklaas of Bridget Maasland ook wel onder mijn account laten posten :?:X



Pizzano said:
ik heb zo'n vermoeden dat dat daaf niet was die dat heeft gepost.....
Rechts bovenaan.... "log out". :)
 
Sander said:
Dan ben je helemaal een niet slim bezig, dat je dingen laat zeggen door andere personen, terwijl die met jou geassocieerd worden....

Laat ze lekker een eigen account aanmaken ofzo? Anders kan ik Sinterklaas of Bridget Maasland ook wel onder mijn account laten posten :?:X




Rechts bovenaan.... "log out". :)

Ik kan niet de hele dag die computer in de gaten houden. En het interesseert me geen reet of er toevallig een forum schermpje openstaat. Er zijn op die computer meerdere mensen die forummen. Als ze lekker zelf der naam onder zetten wat gewoon zo was dan kan et mij niet verrotten of mijn naam aan de zijkant van die post hangt. Jezus wat een gezeik zeg. Maar ik zal wel volgende keer een account aanmaken voor de persoon die de post bedacht heeft zodat ik geen last meer heb van dit geeikel en het onvermogen van jullie om te lezen.
En ja tuurlijk mag iedereen et proberen. Dat houdt het idd leuk en wat mij betreft moeten er juist meer topscooter deelnemers komen. Of dat gaat lukken is een 2e. Daarnaast was het ook niet een post om iemand af te zeiken. En dan even nog wat: ik heb er een bloedhekel aan als ik jou een post zie doen waarin staat "ik hoorde dat jij en Dave er ook waren" Je weet donders goed dat ik er was want ik ben je geloof ik wel 100x tegengekomen. Volgens mij mankeerde er iets aan je zonnebril dan dat je me nie zag of keek je express de andere kant op?

Een fijne avond verder...
 
We zijn wel diep gezonken, dat we elkaar geen gedag meer gaan zeggen, omdat jij boos bent op je oude werkgever..

Maargoed.. Als dat de manier is, waarop we met elkaar om moeten gaan, tijdens onze hobby/vrije-tijd... so be it :(
 
Sander said:
We zijn wel diep gezonken, dat we elkaar geen gedag meer gaan zeggen, omdat jij boos bent op je oude werkgever..

Maargoed.. Als dat de manier is, waarop we met elkaar om moeten gaan, tijdens onze hobby/vrije-tijd... so be it :(

Sander daar heeft het allang niet meer mee te maken hoor. Ik zie jou compleet los daarvan want ik heb verder nooit een probleem met je gehad. Ik had alleen de indruk dat jij mij geen hand wou geven want ik heb 2x met uitgestoken hand gestaan. Vandaar mijn bovenstaande post.. Als dit onbewust is gegaan, dan heb ik niks gezegd. En ja ik vind dat ook erg jammer als we mekaar niet normaal gedag kunnen zeggen dat ben ik zeker met je eens.
 
zullen we dan maar weer ontopic gaan? en het weer gezellig houden?

ik ben er zelf in ieder geval ook weer op brakel en heb er erg veel zin in...kan niet wachten.
 
Back
Top