tomos parmakit 70cc zuiger

Hallo,
Ik heb een parmakit 70cc voor een tomos maar me zuiger is kapot. Weet iemand welke zuigers erin passen en waar die te krijgen zijn? Er zat een meteor 1174 in (staat aan de binnenkant)(cilinder en zuiger zijn 45mm volgens me schuifmaat).
Groeten De papkarre
 
Advertisement - register to remove this

klopt dat het 45mm is , ik heb even een paar webshops enz. bekeken en kan weinig vinden, heb je de cilinder zelf gekocht?

heb je mischien een foto van de zuiger?

deze shop verkoopt Parmakit voor puch maxi , mischien kunnen ze ook wel een zuiger voor je bestellen , ik heb er weleens besteld en ging heel goed.

http://www.jmpb.nl/

www.espower.nl verkoopt de cilinderkits compleet voor Tomos , dus mischien kunnen zij ook wat voor je doen.
 
Last edited:
ik heb de cilinder 2e hands gekocht voor 30 euro ding is in nieuwstaat. En JMPB ken ik, haal er altijd de spullen voor me puchje. En de puch zuiger is toch niet helemaal dicht? Ik zal espower maar is mailen. (het is dezelfde zuiger als op dat plaatje van espower)
bedankt voor je reactie
 
het gaat ook niet om de puch zuiger , maar dat hij ook Parmakit in zijn programma heeft ;)

kortom , dan kan ie waarschijnlijk ook wel een zuiger voor Tomos bestellen..
 
dat is voor een meteor zuiger prijzig zat..

ik zou gewoon een andere 45mm zuiger opzoeken , voor Honda , zundapp en puch zijn er zat 45mm zuigers.
 
dat weet ik niet , je moet ook kijken naar de gaten in de zuiger als die erin zitten.

en naar het slotje van de zuigerveer.
 
Back
Top