Tomos gejat

Rakel

mono trona
Van een maat van mij is de tomos gejat (jaja voor het krantenbezorgen). Het framenummer is 111431. Als iedereen in heel twente nu eens heel liev wil zijn en even uitkijken naar een zwarte tomos dan krijgt de vinder 2 bakken bier.

groet karel
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

een foto zou wat makkelijker zijn. want er zijn wel verschillende typen tomossen en ik ben niet van plan om iedereen hier in hengelo op een zwarte tomos van de tomos te trekken ;)
 
Ik kan geen foto's uploaden want die lycos is zoals altijd weer aan het flippen. Maar het is dat model Streetmate zonder passagierssitje. Mischien zit er nog een rode tc tubantia tas achterop.

Het ding is in Lonneker gejat en ziet er redelijk gaar uit.
 
ik zal ook wel ffies checken ookal kom ik niet uit de buurt maar je weet nooit waar die dingen heen gaan. Ik heb echt een hekel aan mensen die spullen jatten van een ander. K zal je wel vertellen.... als ik m vind krijg je m waarschijnlijk rood terug. :p
 
Originally posted by A-Bizar
ik zal ook wel ffies checken ookal kom ik niet uit de buurt maar je weet nooit waar die dingen heen gaan. Ik heb echt een hekel aan mensen die spullen jatten van een ander. K zal je wel vertellen.... als ik m vind krijg je m waarschijnlijk rood terug. :p

ga je um vereven dan 8P8P8P
 
Back
Top