6000,- aan snelle onderdelen gejat (500,- beloning)

Status
Not open for further replies.
damn.. zeker kut!

maar, aangezien ze wisten dat daar al die stuff lag, zal/zullen die perso(o)n(en) wss ook wel op dit en/of andere fora's aanwezig zijn, neem ik aan..

dus lijkt het mij handig, om alle tips etc via pm/mail te versturen aan RS-Vale-46..

verders suc6 met het zoeken
 
begin zolangzamerhand te denken dat het iemand van het forum is :S

iedereen zou er dus verstandig aan doen om net teveel pic's te posten waaraan je de plaats kunt herkennen

en vooral niet vertellen waar het allemaal ligt.
 
Hou je vriendengroep maar zeker goed in de gaten ja, tis naturlijk iemand die je kent en van alles wist.

Iedereen iz in z’n geval verdacht tot het tegendeel is bewezen.
 
[L.&.F.U.RT]JB said:
Ik zou op lely 2005 / jubbie even goed rondkijken mischien kom je nog wat spul tegen..

Waarschijnelijk zijn het gewoon een paar sjonnies die het hebben gestolen.. die nu rond vlammen met Speed + NRX @ "race krukas" ^^
 
Jaah wij verkopen ook Wiggen,Kelken etc en om naam woonplaats te komen is de moeite niet, jij kijkt ff in het telefoonboek en tada...

Maar we hebben ook zo een vermoeden dat ze in de buurt wonen...
We houden ook alles in de gaten.
 
1 1/2 maand geleden is ook bij me ingebroken .. en ook voor rond 6000 € spullen gejat :|

deur ingetrapt.. bijna alles meegenomen.. allen die spullen die tuned waren waar btw. xsh ingefrezed stond heben liggen laten :(

maja heb wel alles betaald gekregen maja.. als ik er ooit achter komt wie dat gedaan heeft.. -:-

ik wens je sterkte toe.. ;)

AdiozZz
 
THNX.. wij hopen alles ook terug te krijgen.
We krijgen ook medewerking van De Jager, aangezien we niet alle bonnetjes etc meer hebben.
En we hebben daar alles gehaald en zijn daar ook wel bekend.
Dat is een voordeel, en we hebben foto's wat er allemaal lag.
Dus er is genoeg "bewijs".

Nu nog de medewerking van de verzekering :rolleyes:
 
jow fotos heb ik ook..

Before:
img28744ae.jpg


img28759rx.jpg


img28736ap.jpg


img28776nt.jpg


img28787in.jpg


img28761gg.jpg


After:

img30428ut.jpg


img30448xy.jpg


img30459ip.jpg


img30560kk.jpg


KK-lijers !!!!!!!!!

AdiozZz
 
Jaah ze zijn gewoon jaloers, en zijn ws te lui om te werken.
Dus jatten ze van mensen die al hun geld erin steken om voor het sprint seizoen te rijden.... STAKKERS:(
 
Tsjah, is gewoon klote voor jullie, maar voor hetzelfde geld ben ik de persoon die al jullie spullen heeft gejat, of is MAYKEL_MK1 het, begrijp dat jullie het willen proberen, maar geef je weinig kans aangezien het ook iemand kan zijn die hier heeft gelezen dat jullie het weg gingen brengen :'(
 
Bas@ICE said:
Dat soort shit is zo weg hoor zonder dat ook maar iemand het op internet tekoop heeft gezet...overigens het is vaak meer voor eigen gebruik.
Dus voor vrienden etc. al die parts komen misschien wel op 10 verschillende scooters, dan kom je er dus never achter of iemand jou cil erop heeft.

Weet niet of je wat van die vage figuren kent, gewoon beetje vragen en dan ben je er vaak binnen een paar dagen achter wie het gedaan heeft (het terug krijgen is een 2e) , dat soort mannetjes die dit soort inbraken doen houden toch hun mond niet omdat ze te trots zijn :|

Helaas is dat hier niet het geval :|

Ben er nog steeds niet achter wie mijn Speed blok indertijd gestolen heeft. Tis een circuit waar al die onderdelen in rond gaan en ze zijn helaas wel zo slim om niets uit te laten lekken.

Maar opzich was het wel bekend dat er in die loods veel spullen lagen, want ik wist het bv ook.. En het stond dacht ik ook in een projectpagina.
Maar het blijft verschrikkelijk zuur, en het moeten van die scootersjonnies geweest zijn want in een bedrijf liggen wel meer waardevolle dingen dan alleen scootermeuk.

Toen ze 3 weken geleden voor de 2de keer bij mij ingebroken hebben, hebben ze 2 Aerox'en meegenomen (1 compleet, 1 in onderdelen) maar er stonden ook 3 nieuwe fietsen naast met sleutel en al en die stonden er nog.

Wat nu wel vervelend is is dat het om snelle onderdelen gaat.. Ik heb indertijd van de AMEV maar 1000 euro gehad voor mijn Speed blok/PVL rotor en de rest van de mikmak aangezien die onderdelen niet in de categorie scooter vallen. Scooters vallen onder inboedel..
Weet niet hoe dat met jullie verzekering zit maar ik hoop dat jullie mazzel hebben.

Verder inderdaad gewoon goed rond kijken, weet niet of daar vaak van die illegale races zijn oid maar daar komen ze vooral. Ik heb de keus gemaakt om daar niet heen te gaan omdat ik gewoon niet in dat wereldje verzeild wilde raken en gewoon niets met die gasten te maken wil hebben. Maar aangezien jullie met zijn 4'en zijn is het wel iets anders.

Veel succes ermee...
 
Vanaf vanavond slaapt mijn c21`je lekker onder mijn bedje want ik vertrouw @ the moment niemand meer... zelfs mijn 50 jaar oude buurman niet :p ...

Het kan je beter 6000 euro kosten dan dat het je " leven " kost... je weet het nooit... mensen die dit doen die zijn wel tot meer in staat.. het zijn geen 13 jarige knulletjes van om de hoek :)..

Ga eens na:
Jij staat voor degene die je spul gejat heeft.. en dan.. " Eeuh geef me spullen terug of ik .. " JA wat wou je doen ? hem neerslaan ? daar bereik je niets mee !!

Ik zou het verlies maar proberen te verwerken of de hulp van de politie inschakelen..


Had zo`n soort zelfde actie van iemand waar ik 140 euro naar overmaakte en die kerel stuurde kranten op.. pas toen de politie aan zijn huis was geweest boekte hij het snel terug ;).. KUTGIERIGENERDERLANDERS!! Ben er zelf ook 1 :p mja


veel bs op een zaterdagavond.. succes.. Het bier was lekkker :p
 
Ik heb nog geluk dat mijn binnenrotor op dat moment bij iemand anders onder z'n scooter zat, maar voor de rest heb ik ook geen onderdelen meer.

Vrienden van mij zijn ook al de hele avond bezig geweest met rondbellen om te kijken wie er mogelijk/eventueel bij betrokken kan zijn (spreek je hierover @ msn Wim).

Hopelijk komen we eruit, want dit is gewoon fucked :(
 
Last edited:
GVD man.. echt genaait
de zoveelste al..
hoop dat jullie er in ieder geval achter komen..
ik houd in alkmaar ook wel een oogje in het zijl..

succes met het vinden :mad:
 
Ik zal eens opletten woon in alkmaar dus zou mogelijk zijn dat hier wat rommel heen kan kommen zal deze tread ook wel doorsturen naar een maat van me in hoorn..

Dit is echt klote voor jullie zou je igg niet verwachten dat het in zo''n dorpje gebeurt hier in alkmaar gebeurt het wel vaker dat er ongure type's bij je schuur hangen, bij je schuur komt en dan missen in eens je schanier pennen
Ik zelf heb hier nog nooit last van gehad (na ja niet gemerkt) maar mijn scoot staat ook altijd met 2 sloten vast en als de schuur open wordt gebrokken dan is me vader wel wakker ,want die wordt namelijk al wakker als ik ávond's laat de poort open.
En ik leg ook nooit lose onderdelen in me schuur want dan is het ook wel makkelijk om het mee te grijpen.

Ik hoop voor jullie dat dit opgelost wordt!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top