Man sleutelt aan brommer in woonkamer

Twinky

Well-Known Member

Man sleutelt aan brommer in woonkamer​

Een bewoner van het Frans Rietveldpad in Schiedam heeft vrijdagavond voor flink wat trammelant gezorgd. Hij was aan zijn brommer aan het sleutelen in de woonkamer. Buren klaagden volgens lokale journalisten over een brandlucht en bij één bewoner ging een koolmonoxidemelder af toen de 'monteur' zijn brommer in huis startte.
De man zou hebben verklaard dat sleutelen noodzakelijk was, want "zonder verlichting kun je niet rijden". In overleg is later besloten dat de bewoner een gevaar is voor zijn omgeving. Hij is onder dwang uit zijn huis gehaald.
c5627555-f122-389d-b0ce-7393cfce54d9.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Wie die "monteur" ook is: als je leest over koolmonoxide en/of brandlucht bij de buren, was het tijd dat ie zn ratel even neerlegt.:rolleyes:
Of heeft ie wat benzine tussen zn tabak gedaan voor ie m opstak? :smile:
 
Jullie denken toch niet dat ik een scooter in de woonkamer start of daadwerkelijk benzine en olie om de haverklap laat weglekken :tearsofjoy: Voor de grap vind ik het humor, maar heb wel de schoonmaakmiddelen direct bij de hand. Ik ben de foto's en onzin later weer nodig dus een keer moet even kunnen. Ik denk ook niet dat mijn buren het heel leuk gaan vinden anders, maar een snelle compressie test zoals laats mag heus wel 1 keer nu ik even geen ruimte had in het schuurtje.
 
Gelijk zulk soort gasten de woning uitzetten .
Zijn een gevaar voor de samenleving .
Brand gevaar / Koolmonoxide /Milieu vervuiling/ verontreiniging!

Ik zie een gevaar in mensen die advies geven op basis van snelle info zonder persoonlijke ervaring... De gedachte alles te weten maar best wel heel veel fouten maken ... Een aanname van weten of ervaring blijkt echt wel heel anders te zijn, persoonlijke aandacht blijkt niet het spel te zijn, maar de aandacht is waar je kunt groeien. Je gaat nooit een echte discussie aan en fouten maken ga je niet toegeven, het neigt naar sterke Narcise. Dogmatische verdedigingen zijn daarin heel normaal, maar ik zou ze maar gaan leren omdat dat waarvan je denkt dat het je vriend is of je opdracht gever...

 
Last edited:
Back
Top