man loopt in huid moeder

Status
Not open for further replies.
Ok ...e in welk opzicht heeft die man een verband gevonden tussen zijn aktie en zijn "strenge" geloof :rolleyes:
dit is een moderne manier van geloof en vrijetijds besteding 8P8P
 
Lg Tuning said:
Ok ...e in welk opzicht heeft die man een verband gevonden tussen zijn aktie en zijn "strenge" geloof :rolleyes:
dit is een moderne manier van geloof en vrijetijds besteding 8P8P

Mja kijk eens hoeveel oorlogen ect er zijn om ''geloof'' egt te erg die shit gek
 
Ik hoorde ook dat die vent langzaam gek aan het worden was, van een nette keurige man in een pak werd het een kluizenaar achtig iemand, en hij ging vaak bij ze moeder op bezoek om gezelschaps spelletjes te doen.

. Hij ging altijd op de fiets tewijl voor zijn huis een donkergroen metalic auto stond waar het gras de velgen uit kwam


pretty sick dus , deed me ook sterk denken aan hannibal lecter(silece of the lambs)

mvg M
 
Ik hoorde zoiets op het nieuws dat die kerel stemme hoorde via ze pc op dergelijke shit..

Echt F*cking Ziek in ze kop :X
 
volgens mij als bush een keertje tegen de hele werold zegt :p : er bestaat niet zoiets als een god 8P
volgens mij zijn er dan een hoop problemen opgelost

(sorry voor de gelovige dat ik dit even moest melden)
 
I-$wiSs said:
volgens mij als bush een keertje tegen de hele werold zegt :p : er bestaat niet zoiets als een god 8P
volgens mij zijn er dan een hoop problemen opgelost

(sorry voor de gelovige dat ik dit even moest melden)


juist!

//edit// alleen waarom moet bush dat zeggen?? beter de paus en 1 of andere hoge moslim........
 
ik vond het nog groffer toen die duitser iemand opgefreten had, hij had advvertentie geplaatst"ik zoek man om op te eten", iemand had daar op gereageerd en zei ik wilde al heel mijn leven opgefreten worden. Ze hebben samen die ene man zijn kloten rauw opgefreten en daarna heeft die kanibaal de man helemaal dood gedaan en dan in stukjes in de koelkast gestoken.
 
Titera said:
juist!

//edit// alleen waarom moet bush dat zeggen?? beter de paus en 1 of andere hoge moslim........
De paus kan niet meer fatsoenlijk praten, die eilt alleen maar..valt af:W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top