tjt en kundo pijp...

Gizmotreme

ouwelul
Yo. ja ik ben vervelend en ik blijf jullie vragen stellen :) maarja wat moet ik anders.. ik zoek nog steeds naar een leuke uitlaat.. laatste voor fabrizi geinformeert maarja twijfels daarover.. nu heb ik gevraagd naar de prijzen enz voor kundo f1 en die paarse tjt pijp.. en dat bevalt me wel en nu heb ik ook gesearched naar tjt/kundo maar daar stonden alleen prestaties voor minarelli..

nu vraag hebben jullie ervaring met die dingen voor piaggio?
en dit voor speed replica...

nu denken jullie neem een uitlaat die wat betrouwbaarder is en meer over is bijv c20 enz maarja ik wil wat anders.. iets aparters daarom zoek ik nu wat info over deze pijpen.. tjt en kundo f1..

greetz
 
Advertisement - register to remove this

Kan je even de prijzen geven, ik ben namelijk ook erg geinteresseerd in de krd.
Ik kan je verder ook niet echt helpen. Ik zou het iig proberen, uit de search heb je zelf al kunnen halen dat ie aardig hoogtoerig is, maar dat de kwaliteit soms wat te wensen over laat. Dat laatste was toch wat aan gedaan? Weet het niet zeker meer.
En als je wat anders wilt zul je toch moeten proberen.
 
Mjah, Kundo F1 voor Piaggio heeft volgens mij nog niemand in z'n handen gehad... Ik vind zowel TJT als KRD qua afwerking een stuk minder dan een C20, maar dat is niet het belangrijkste :)
 
Aan die foto's van Sjoerd te zien is die Kundo F1, perfect afgewerkt, heb je trouwens pics van die Kundo Racing (model 2001)?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mjah, Kundo F1 voor Piaggio heeft volgens mij nog niemand in z'n handen gehad... Ik vind zowel TJT als KRD qua afwerking een stuk minder dan een C20, maar dat is niet het belangrijkste :)

Hoe kom je hier nu weer bij Bart.. de Kundo is perfect afgewerkt hoor ... niets mis mee en zeker niet lelijker dan een c20 kwa afwerking....
 
mwah afwerking maak me niet zoveel uit... ben alleen geinterreseerd naar de prestaties en hoe die op mijn speed replica zou doen.. ik weet dat die kundo f1 vrij hoogtoerig is en het bestwel zou doen op die replica maar wat doet die tjt ??
 
Originally posted by The One
Hoe kom je hier nu weer bij Bart.. de Kundo is perfect afgewerkt hoor ... niets mis mee en zeker niet lelijker dan een c20 kwa afwerking....

Heb hem ook in handen gehad :) Lelijker is hij zeker, maar qua afwerking is hij inderdaad prima... Vind alleen die demperbevestiging nix, maarjah :)
 
Deze twee uitlaten moeten zeker niet onder doen aan Evo6,MHR,RII /III !!

Deze twee zitten voor Minarelli zeker bij de Top.

Wacht maar weldra komt de grote test !!
 
Back
Top