Team Cristofolini

Originally posted by Jurrie
kerel dat is mijn plan... maar waarom leg je het dan niet gewoon uit?!

Okeej here we go... Manston
Roterende inlaat.

Rechter carter zelfbouw.

Tapeinden moeten verder uit mekaar
Carter moet zwaar aangepast worden.

Leuk werk voor in de winter dus :D
 
Rob die tapeinden lagen toch al uit elkaar :D ???

En zeg niet zoveel over je plannetje joh, krijg je weer vandie imatators :|
Beter kom je der in 1 keer mee, zo van BAF :)

Oja pic is offline, want lycos heeft de site afgesloten, dus ff ietsn ieuws opgezet, tadaaaaaaaaa

lcforac.JPG
 
wtf sjoerd waar slaat dat nou op, je bent hier op het forum om kennis te delen.. maarja sommige mensen hebben een andere mentaliteit...

er zijn trouwens weinig 'imitators' die een beetje fatsoenlijk kunnen frezen, draaien of whatever :|
 
Xerionatic gast, ik lees allemaal praatjes, maar ik heb nog nooit wat van je gezien....als je op dit forum komt om alleen maar stoer te doen en niks uit te leggen kun je beter oprotten en terug gaan naar Startpunt.
 
Euh Arne... Het zijn echt niet alleen praatjes hoor...

En bewijzen, als jij iet nieuws gaat doen ga je dat plan toch ook niet meteen aan de grote klok hangen, dan wil je het liever eerst even voor jezelf houden lijkt mij, en ga je neit alle technische info posten zodat jou plan meteen kan wordne over genomen, hetm oet wel beejte origineel blijven...

Misshcien leg ik het niet duidelijk uit ,maar ik hoop dat je het begrijpt.
 
Originally posted by Arne
Xerionatic gast, ik lees allemaal praatjes, maar ik heb nog nooit wat van je gezien....als je op dit forum komt om alleen maar stoer te doen en niks uit te leggen kun je beter oprotten en terug gaan naar Startpunt.
Wat kom je aanvallend doen?

Wie zegt dat ik niets uitleg, ik geef die jongen mijn msn enzo.
Jij denkt ook.. hey een startpunter, die gaan we eens proberen de mond te snoeren?

als je eens wat beter je huiswerk deed.. er staan genoeg foto's op scootbase enz.

Verder ga ik niet met je in discussie, ik kom hier niet om ruzie te schoppen of stoer te doen.

Kennelijk denk jij iets anders, maar dat is dus niet het geval.
 
Originally posted by Arne
Xerionatic gast, ik lees allemaal praatjes, maar ik heb nog nooit wat van je gezien....als je op dit forum komt om alleen maar stoer te doen en niks uit te leggen kun je beter oprotten en terug gaan naar Startpunt.

hahaha , lachwekkend
 
Back
Top