Startmotor 2t

ocg030

New Member
Iemand die weet of een 10 tands startmotor voor een zip 2000 4T ook werkt op een 2takt? Als het goed is kan het maar ik vraag het ter conformatie.
 
Advertisement - register to remove this

Start motoren zijn niet altijd anders van een 4takt.. i.t.t een 2takt.

Alleen je zal het zelf moeten vergelijken om er zeker van te zijn.
 
Chatgpt antwoord als volgt :

Nee, een 10 tands startmotor voor een Piaggio Zip 2000 4T zal niet werken op een Piaggio Zip 2T. De 2T en 4T hebben verschillende motoren en hebben daarom ook verschillende onderdelen nodig, waaronder de startmotor. Het is belangrijk om de juiste onderdelen te gebruiken voor jouw specifieke scootermodel om problemen te voorkomen.
 
Chatgpt antwoord als volgt :

Nee, een 10 tands startmotor voor een Piaggio Zip 2000 4T zal niet werken op een Piaggio Zip 2T. De 2T en 4T hebben verschillende motoren en hebben daarom ook verschillende onderdelen nodig, waaronder de startmotor. Het is belangrijk om de juiste onderdelen te gebruiken voor jouw specifieke scootermodel om problemen te voorkomen.
Zag ergens staan dat 4t startmotor ook gewoon probleemloos op de 2t werkte dus vandaar dat ik het voor de zekerheid vroeg hier.
 
Chatgpt antwoord als volgt :

Nee, een 10 tands startmotor voor een Piaggio Zip 2000 4T zal niet werken op een Piaggio Zip 2T. De 2T en 4T hebben verschillende motoren en hebben daarom ook verschillende onderdelen nodig, waaronder de startmotor. Het is belangrijk om de juiste onderdelen te gebruiken voor jouw specifieke scootermodel om problemen te voorkomen.

Alsof een AI bot zo diep kan denken, allemaal van die oppervlakkige antwoorden waar je niet veel aan hebt.
 
Oh jee je raakt me hart.
Ik las je raakt me, Bart.

Doelde niet specifiek op jou hoor, al kun je er soms ook wat van. Niet dat ik altijd de meest diepzinnige antwoorden geef.
Wat is die chatgpt bullshit uberhaupt, en nee heb geen tijd om het nu op te zoeken via de search
 
Ik las je raakt me, Bart.

Doelde niet specifiek op jou hoor, al kun je er soms ook wat van. Niet dat ik altijd de meest diepzinnige antwoorden geef.
Wat is die chatgpt bullshit uberhaupt, en nee heb geen tijd om het nu op te zoeken via de search

Laten we Chatgpt het eens vragen.

Chatgpt, geef eens tips om vrolijker van te worden:

Er zijn verschillende dingen die je kunt doen om je stemming te verbeteren en vrolijker te worden. Hier zijn enkele tips:

  1. Ga naar buiten: Frisse lucht en zonneschijn kunnen wonderen doen voor je humeur. Maak een wandeling, ga fietsen of breng tijd door in de natuur.
  2. Beweeg: Bewegen kan endorfines vrijmaken die je humeur verbeteren. Probeer te dansen, yoga te doen of een sport te beoefenen die je leuk vindt.
  3. Luister naar opbeurende muziek: Zet een afspeellijst op met vrolijke nummers die je humeur opfleuren en je energie geven.
  4. Doe iets leuks: Plan een activiteit waar je echt van geniet. Dit kan iets simpels zijn, zoals een film kijken of een boek lezen, of iets avontuurlijks, zoals een dagtocht of een vakantie.
  5. Praat met iemand: Soms kan praten met iemand over je gevoelens en gedachten je helpen om je beter te voelen. Bel een vriend of familielid op of maak een afspraak met een therapeut.
  6. Wees dankbaar: Schrijf dagelijks op waar je dankbaar voor bent. Dit kan je helpen om je te richten op de positieve dingen in je leven en je humeur te verbeteren.
  7. Neem de tijd om te ontspannen: Neem de tijd om te ontspannen en doe iets wat je helpt te kalmeren, zoals mediteren of een warm bad nemen. Dit kan je helpen om stress te verminderen en je humeur te verbeteren.
Probeer deze tips eens uit en ontdek wat voor jou werkt om vrolijker te worden.
 
Last edited:
Back
Top