Stage 6 Cup #9 Zip SP '98

Het klinkt een beetje als het probleem dat ik met mijn zip had, het was bij mij de ontsteking...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=JkCnL0wOfWE"]YouTube- Zip doet nog steeds raar...[/ame]

Beetje bij 1:20 kijken
 
Oke bedank, lijk er idd op. Morgen even naar de ontsteking kijken.
Koppakking is het niet denk, maar als de ontsteking het niet is dan ga ik daar naar kijken.
 
Je zei dat je kvs slangen bevroren waren kan het niet ook zijn dat je binnenkop bevroren is omdat daar ook nog water in zat, en aangezien water uitzet met bevriezen kan je kop ook wel is stuk zijn.
 
Rens, die gele SR van mij is de koppakking van gesprongen toen ik hem in de schuur heb laten staan met -6. Startte nog wel, maar daar kwamen net zulke rookpluimen uit als bij jou. De koppakking zag er nog gewoon goed uit op 1 super klein scheurtje na, dat was genoeg.

Anders het hok maar even bij Fred neerzetten.
 
Het lijkt op het probleem dat ik ook had. Ik weet nog steeds niet wat het probleem was.
Ik dacht eerst dat het teveel olie was, daarna dacht ik dat het aan de ontstekling lag, ik reed met een standaard ontsteking, op een Stage 6 Racing. Mijne kwam ook haast niet vooruit, als ik volgas gaf ging hij maximaal 10 voor m'n gevoel. :mad:
 
Niet echt nee. Ik hoop dat achter het probleem komt, ik zou graag willen weten wat het is.

Voor de rest vind ik het een zeer mooie zip, veel succes ermee.
 
Ben je niet gewoon de koppaking vergeten?:+

Dat je er wel vloeibaar tussen hebt gesmeerd maar vervolgens vergeten was de pakking erbij te doen:p
 
Bedankt voor de reacties, maar de scooter lag nog uit elkaar heb dus de cilinder ge monteerd, heeft dus niet lang in de schuur gestaan of de tijd gehad om te bevriezen.
denk dat het de ontsteking is, morgen even naar kijken.
Vandaag geen rijd gehad.

heb trouwens een stage 6 doublelayer besteld en de nieuwe temp/toerenteller.

gr
 
Back
Top