Sr www tuning help.....

TheFugitive

Well-Known Member
hoi ik heb een aprilia sr www en ik heb er alleen een andere uitlaat onder gezet een giannelli nrx hij trekt voor geen meter op tot de 50 en na de 50 schiet ie naar de 80 en blijft trekken maar gaat niet harder.. vario ring moet er nog uit maar heb ff geen pakking.. mijn vraag is hoeveel grams rollen heeft een sr www orgineel en welke moet ik erin doen nu ? hij rijd nu al 80 op de teller met alleen de nrx verder alles orgineel

ik wil hem graag 90 op de teller laten rijden

dus varioring er nog uit

en... hoeveel grams rollen enz...

bedankt alvast
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by TheFugitive:
vario ring moet er nog uit maar heb ff geen pakking..


waar heb je ign. een pakking voor nodig als je je varioring eruit gaat halen?

voor rollen: iets bij de 4 gram.


greetz
 
Pakking voor carter-deksel
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
hEheHEhhE

------------------
Aprilia SR50 LC.. "DR 70cc Cilinder, Polini 25mm Spruitstuk, Dell'Orto 21mm Carburateur, Malossi Filteremelentje, Malossi Fly Clutch, Malossi Ventilvar & Tecnigas Next" == 94 digi
 
Originally posted by TheFugitive:
nog steeds geen antwoord op mijn vragen...
biggrin.gif


Wat is je vraag dan?

Je WEET dat het dom is die ring erin te laten zitten (teveel toeren, overtoeren), dus die haal je deruit, zoals je zelf al zei en zoals enrico al zei.

En dan, wat geloof ik je 2e vraag moet zijn, voor gewicht erin moet, zo rond de 4 gram zoals er al gezegd werd.

Voor de rest kan ik in je topic geen verdere vragen ontdekken.

SvR
 
Originally posted by TheFugitive:
hoeveel grams rollen heeft een sr www orgineel? ik ga niet veel vragen stellen hier maar dit is wat ik graag ff wil weten


Ik d8 8 gram... Voor de rest boeie, vervangen dus
biggrin.gif
 
Originally posted by Ton op de Runner:
4,2 gr. malossi rollen, gele malossi drukveer, rop die varioring eruit en je gaat zelf 95 op de teller met een beetje geluk!
succes!


Never nooit niet. Of je teller overdrijft zo erg.

Vriend van me:

SR WWW
Giannelli NR-X
Polini Speedcontrol
4,4 gramz rollen
Behoorlijk strakke veertjes

Top is plus minus 90 op zijn teller. Let wel MET speedcontrol.

Wind mee bijna 100, maarjah in vergelijking met mijn teller is dit allemaal - 5 tot 10 km/h

SvR
 
Volgens mij denkt "meneer" Ton op de Runner dat het over een Stealth gaat, die haalt idd zeker 95 teller met een Nr-x, een WWW misschien 85-90 als je het goed doet (met een Multivar bijvoorbeeld)...

Greetz.
 
Dit is echt bullshit. Vast zal er OOIT een verkeerde lading drukveren voor minarelli geweest zijn, maar ik heb 4 2x wit 1x geel en 1x rood en die zijn EXACT hetzelfde omgewikkeld als bv een yasmashi. De 4 veren die ik heb heb ik in de afgelopen 9 mnd gekocht.
Originally posted by Daanje_70MHR:
Malossi drukveren zijn verkeerd om gewikkeld voor minarelli
wink.gif

Beter een Hebo of een Yamashi
wink.gif
(toch Arne
wink.gif
)

Greetz
 
Back
Top