Sprint Etten-Leur 22-04-2012

Volgende sprint........ Kloosterzande zeker ?

Lekker dicht bij huis :p

Prima dagje gisteren, jammer dat mn scoot het af liet weten in de finale, maar 2e plaats scootersport was voor mij okee.+ralf+
 
onze party tent was ook kapot gegaan, denk dat het kwam door de harde wind:p

ik heb ook wel een top dag gehad, ding liep harder dan ik had gedacht, aangezien ik niet heb gebankt of getest heb met het blok.
 
in de kwartfinale zie ik Sarik 8,2 neerzetten, hij wordt 4e en achteraf rijd Henk de finale tegen hem. In principe klopt dit volgens mij niet.



Ben ik het wel met je eens.
Mischien voor in het vervolg als er maar 4 mensen rijden in de omloop om dan maar gelijk de halve finale te rijden, want in de kwart finale zette ik een derde tijd neer maar in de halve finale een 4 tijd wat opzich krom is niet dat ik de derde plek verdien want zo goed reed ik niet. Maar voor de volgende keer is het denk niet de goede manier om het weer zo te doen.
 
Ben ik het wel met je eens.
Mischien voor in het vervolg als er maar 4 mensen rijden in de omloop om dan maar gelijk de halve finale te rijden, want in de kwart finale zette ik een derde tijd neer maar in de halve finale een 4 tijd wat opzich krom is niet dat ik de derde plek verdien want zo goed reed ik niet. Maar voor de volgende keer is het denk niet de goede manier om het weer zo te doen.

Ow ja..t klopt wel. Er blijven er 4 over. Dus mijn opmerking klopt niet.
 
Bij deze nog even complimenten voor de organisatie. Alles was perfect geregeld!!!

Mag ook wel eens gezegd worden..


Jup vond ik ook. Inschrijven ging lekker snel. Kees die als den gek nog even het systeem maakte. Tim die maffe dingen bij de start deed. Ect! Niks te klagen
 
Heiko jongen, waarom nou niet onder de zes? Heb ik je van die dikke banden opgestuurt, en dan aankomen met grip problemen:D

Bij deze zal ik je motivatie een beetje prikkelen, want waarschijnlijk zijn we er volgende x weer bij om al eerste in 2012 onder de zes te gaan:p
 
in de kwartfinale zie ik Sarik 8,2 neerzetten, hij wordt 4e en achteraf rijd Henk de finale tegen hem. In principe klopt dit volgens mij niet.

Patrick zou de finale moeten hebben gereden...correct me if I am wrong.
desondanks toch weer een lage 6 gereden. De machine is accelreert nu veel feller en is zeker sneller in het middengebied. We hebben nooit zoveel wieklspin gehad en reden toch 3,1 naar de 100, ik denk dat als dde spin verholpen wordt, dat hij minstens een 0,1 sec sneller gaat. dus 5,9 is heel goed haalbaar.

Ach, om de 5,9 sneller te halen rijden we vanaf de volgedne sprint met gas!
Ik heb er weer zin in.

ik vond het ook al raar...maarja....hij heeft wel een verdiende 2e plek vind ik
 
Back
Top