spoelpoorten en uitlaatpoort polijsten

SR Max Biaggi

Gilera DNA te koop
ik wil dus mijn spoelpoorten en uitlaatpoort polijsten om dat aankoeken van die zwarte uitlaattroep tegen te gaan.

is hier nog een speciale methode voor? of is het gewoon poetsen met dat polijstspul totdat het gaat glimmen enzo?

Advertisement - register to remove this

Veel succes met het poetsen van je spoelpoorten ;)

Neej, uitlaatpoort is idd een goede optie, en zei ik nog tegen je dat je dat nog maar eens moest gaan doen, maar psoelpoorten zou ik maar afblijven. Doe ook meteen de verbrandingskamer en kop v/d zuiger.

Pets ff de wand beetje op met commandant (3) ofzo en maak het zuigertje weer netjes. Of koop een nieuwe zuiger ;)

Originally posted by Sjoerd
Veel succes met het poetsen van je spoelpoorten ;)

Neej, uitlaatpoort is idd een goede optie, en zei ik nog tegen je dat je dat nog maar eens moest gaan doen, maar psoelpoorten zou ik maar afblijven. Doe ook meteen de verbrandingskamer en kop v/d zuiger.

Pets ff de wand beetje op met commandant (3) ofzo en maak het zuigertje weer netjes. Of koop een nieuwe zuiger ;)

ik koop sowiezo nieuwe zuigerveren. waar haal ik commandant 3 ?

wil je ervoor zorgen dat er minder koolaanslag komt in je uitlaatpoort? zorg er dan voor dan je uitlaatpoortoppervlak helemaal vlak is.
als dat namelijk niet het geval is onstaan er wervelingen en daar ontstaat weer koolaanslag uit.

Back