Speedfight 3 2T weinig vermogen

Sandstorm3500

New Member
Beste liefhebbers. Ik heb sinds kort voor erbij een Speedfight 3 2T A/C Darkside edition gekocht.

Deze liep bij aankoop niet goed en was dus erg goedkoop.

Wat ik tot zover heb gedaan;
Nieuwe cillinder, zuiger, koppeling, krukaskeeringen, spruitstuk(ken), carburateur (sproeier 52), drukveer (malossi wit), trekveren (malossi geel). Standaard uitlaat en filter. Rollen als het goed is 9 gram. Heb ook nog 7 liggen.

ik heb er verder eigenlijk maar weinig verstand van, en waar ik nu tegen aan loop is dat hij van 0-40 echt totaal geen trek kracht heeft een standaard zip 4T accelereert wel dubbel zo snel. Van 40-50 is er ineens wel vermogen. Hij maakt tijdens acceleren rond de 5000-5750 toeren. Vandaag had ik als laatste hoop de originele trekveren vervangen voor malossi geel maar heeft bijna niks veranderd.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Maakt te weinig toeren. Choke getest en vervangen voor een werkende nieuwe. Geen verschil.

Maakt tijdens acceleratie gewoon te weinig toeren. Probleem is warm erger dan koud (koud is hij gewoon goed). Rollers halen niks uit al genoeg geprobeerd.
 
Hallo allemaal mijn man heeft een speed fight 3 maar tijdens het rijden viel zijn vermogen weg en nu kan hij nog maar max 23 rijden wie weet wat dit kan zijn hij heeft hem net gekocht (tweedehands) help wij weten het niet meer
 
Back
Top