Speedboer NRG-SR Malossi MHR Speed 2004

We waren ook weer op Damwoude 2005 aanwezig!! was zker wel een vette meeting, Evo Boer en 2fast4race boer. hadden daar alle 2 goed gereden!! weer wat nieuwe mensen ontmoet. was zker een geslaagde dag! :)
 
MENSEN HELP MIJ EVEN!! KHEB EEN PROBLEEM GEHAD!! KUT BEDRIJF VAN EEN VAN HOUT!! HAD MIJN BLOK IN MEKAAR GEZET :S MAAR WAREN EEN PAKKING VERGETEN BIJ ME BINNENKOP, NU WAS EN KVS IN ME CILINDER GELEKT EN BIJ HET KRUKAS!! HEB NU INMIDDELS MET COMPRESSOR ZOVEEL MOGELIJK ERUIT PROBEREN TE SPUITEN.

Kan dit veel kwaad? of is dit niet zo'n ramp ????
 
Je Caps-Lock toest stond aan :rolleyes:

Maar ik zou met zo'n blok en die setup alles ff uit elkaar halen en netjes schoonmaken... Het zal zo toch niet gaan starten dor het vocht wat erin blijft hangen :X
 
Speedboer said:
@ Stage-Joop.
Kweet zo niet wie jij bent :D heb veel nieuwe ontmoet:P !! ;)

k was die kerel met dat adidas jasje en stiekels
ik stond bij jullie bij dat testweggetje toen evo boer aant rijden was :+
mzzl
 
Rooienaar said:
Je Caps-Lock toest stond aan :rolleyes:

Maar ik zou met zo'n blok en die setup alles ff uit elkaar halen en netjes schoonmaken... Het zal zo toch niet gaan starten dor het vocht wat erin blijft hangen :X


Sorry voor Capslock :P
maare is dat zeker?
ik hoor van andere dat dit niet zo veel kwaat kan. (waaronder ARNO en MART)
 
Oke :( hier is dus het grootste probleem waar ik al voor vreesde!

mijn blok lekt gewoon KVS tussen me carterhelfden heen :( nu moet het heleblok uit elkaar en alles weer goed trug in mekaar zetten!!!

1ding GA NOOIT NAAR DIE KLOTE ZAAK TOE GENAAMT VAN HOUT IN GELDROP!! KLOTE MEGOLEN!! KRIJG GEWOON EEN LEKKEND BLOK TRUG! HOEREN :@
 
Dankje ;) en jah idd zelf doen, maar het zat zo, ik liet me carters kotteren. dus dacht ik van zet um dan ook maar meteen in elkaar, maarja, groote fout :(
 
Naja wij hebben het zelf opnieuw gedaan , hij lekt niet meer, maar nu komt het volgende gezijk :S heel me carters zitten vol kvs :S kick ik 1x, vlamt er kvs uit me uitlaat :S naja ik heb me blok gedropt bij twins, hoop dat hun het kennen maken,zit waarscheinlijk een haarscheurtje in me karter ofzow die je niet zo ziet! we wachten maar af :(
 
Speedboer said:
Sorry voor Capslock :P
maare is dat zeker?
ik hoor van andere dat dit niet zo veel kwaat kan. (waaronder ARNO en MART)

Een beetje vocht trap je echt wel eruit als je je blok door heb gespoeld met benzine...

Maar goed, nu lees ik dat je carters gewoon zo lek zijn als een zeefje.

Tja dan krijg je dat ding nooit van je leven aan de gang.

Het zal je nu alleen vloeibare pakking kosten en mss een setje lagers en daarna kan je safe branden ;)

Suc6, en het komt wel goed joh!
 
Dankje arno :) hoop het maar
Antony van twins was er owk niet bepaald sprekend over, zag er niet goed uit en zelfs hij zij dat hij niet cker wist of die het kon maken. maar was wel zker van zigzelf dus is tog maar aan de slag gegaan ;) morgen kanik hem alweer ophalen!
 
Heb je dat bedrijf nog iets laten horen dan?
En wat zeiden ze toen dan?
Want het is wel een hele grote fout :X

achjah ben benieuwd of het idd aan die haarscheurtjes zal liggen, want als je het ervoor niet hebt gehad. Dan kan het mss daar ook zijn gebeurd op dat bedrijf.

iig succes ooi Tim
 
jah dat blijkt idd wel jah

Kheb mijn blok inmiddels trug gekregen van twins, maar mijn scooter wil nogsteeds niet starten :( hij het geen problemen meer met KVS enzo.

Hij Vonkt wel , Krijgt benzine, maar start niet :S

dusja, Andere sproeier geprobeert, rotor verschillende manier gezet enzo,
maarja volgens mij licht het tog egt aan me rotor :S hij vonkt niet op het goede moment :( word er egt niet vrolijk van! dus word waarschijn geen meeting best voor mij :( ofja teminste zonder scooter :(!! neem um meschien wel mee, maarja schiet ik owk niet egt veel mee op ;)!

Iemand tips????
 
Back
Top