Speed Zipsp B² Tuned

Status
Not open for further replies.
pff, ben ff op vakantie... en robin verbouwd z'n complete zip hoor :p
nja veel succes dr mee iig :)
 
Vandaag cil en blok onder handen genomen. Blok is op evo size, en cilinder is netjes afgewerkt. Morgen kan alles weer lekker in elkaar :W:D
 
Beter schiet je ff op met je scooter, moet je wel ff keihard vlammen @ genemuiden, 0t0-wheelies waren wel dik vandaag he -:-
 
dus dan ga je zondag mee MET scoot?:p
oja we moeten denk nog effe praten over gemuiden wanner is dat precies etc??

mzzl
 
ey.. ik hoor wel als je zondag mee gaat oke?,dan moet je wel bellen ,en dan print jij route uit?,ik hoor wel als je met je scooter meegaat,bel anders zaterdag effe,want ben niet thuis en @ msn ,

voor de rest nice project :).


massol
 
Nja, slecht nieuws.. gister lekker ff wezen testrijden. In het begin wat probleempjes met gestotter maar daarna ging het heel goed. Laatste sprintje ff trekken d8 ik, toen ik op de 80km/u zat knalde mijn achterwiel er onder uit en ik sleepte daarna nog zo'n 25 m over de grond met het blok en de vonken zag ik in mijn ooghoeken er onder vandaan slaan :eek: Ik ben gelukkig, wonder boven wonder niet gevallen ofzo. Nu is er dus een gat geslagen in het blok , en kan er dus vertanding olie uit lopen. Niet meer te gebruiken dus:(

Nou had ik nog een dd blok liggen die ik had gebruikt voor me typhoon, die ga ik er nu onder zetten. Ben al begonnen met de carters op maat maken :) Binnekort dus alles weer over zetten.

Op de foto zie je dat rode rondje, daar is een gat in geslagen.

20601.jpg
 
Das wel heel kut, maar wees blij dat het bij 80 gebeurde en niet bij <120...
Je hebt wss wel veel geluk gehad met niet vallen, geluk bij een ongeluk ;)
 
Worden we niet vrolijk van:(
Gelukkig ben je zelf ongedeerd is altijd het belangrijkst!

Verders uiteraard s6 met het opnieuw opbouwen van je blokkie;)

//edit// hoe kon het eigelijk gebeuren?//edit//
 
hey maatje !

zow was wel ff schrikken man:eek:! met laatste run liep ie super ma echt jonge toen ik dat wiel dr af zag :eek:vliegen dacht ik echt die rijd zich helemaal kapot!|( je hebt echt mazzl gehad ! vanaaf gaan we wel ff lekker cruisen ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top