Show je eigen dramahok #40

Status
Not open for further replies.
Ik heb ook nog een kleine herinnering op me kamer liggen!

[ir]http://i33.tinypic.com/1jmgxk.jpg[/ir]
[ir]http://i34.tinypic.com/206hqhe.jpg[/ir]
[ir]http://i36.tinypic.com/9isp61.jpg[/ir]

Kut alfa's!
 
Is er trouwens alweer een datum voor een nieuwe sf.net auto/motor meeting? :p

Ik zeg over 1/2 maanden oid? Altijd wel ff lachen toch?

Goed plan, heb de Avant nog niet meegenomen :)

Bij mij is er ook wat kapot.. 1 xenon pit geeft ff niet thuis :( Flitst bij inschakelen.. en dat was het dan ook wel weer.. vrijdag ff klussen.. voorlopig zie ik met een 50w 4300k pit net zo veel als normaal met halogeen :D

@Leon had ik ook een x een kapotte, en dat 1e lampje geeft inderdaad veel meer licht dan 1 normale :D

Volgens mij heb je de e36 M3 ook met een Z3 stuur die zijn ook wel tof :W

[ir]http://www.forum-auto.com/uploads/200602/the_low_fi_boy_1139563367_037.jpg[/ir]

Ook een lelijk stuur...

Een "gewoon" Evo-stuurtje vind ik het mooist in een E36...

[ir]http://www.bmwm3power.com/m3parts/evo-3-stuur-3.gif[/ir]

:p

2lapr2b.jpg

Leuke Golf! Maatje van me heeft ook een gerestaureerde gekocht afgelopen week... Kruiskoplampen, overgespoten, KR-motor, nieuwe kap erop, geelachtig lederen bekleding, 3-delig BBS enzovoorts 8)

Dat doen ze al jaren, en bij Opel hebben ze er ook een handje van hoor. Neemt niet weg dat die motor imo ook te licht is voor een zware auto als een Golf IV.

"Vanafprijs" noemen ze dat...

Kutzooi, was aan sprinten, jaag 155 toerenbegrenzer in baf over :'(

[ir]http://i11.tinypic.com/66e5mwz.jpg[/ir]

Sure ;)
 
@ VW forum:

"Ongeloofelijk maar waar!!!!!!!!

Afgelopen zaterdag zijn mijn vriendin en ik betrokken geweest bij het uitlokken van verkeerssituatie en zijn mishandeld en aangereden door een VW Golf2 uit Surhuizum die mijn Caddy aanreed en de wagen haaks voor ons op de weg keerde....

2 jongens zijn uitgestapt en we zijn geslagen en bedreigd en zijn daarna doorgereden na het ongeluk over het fietspad terug omdat mijn vriendin toevallig een van de jongens herkende waardoor ze schrokken!!!
Omdat ik met Hernia zit hield ik mijn gordel stevig vast en kon mijzelf niet verweren en ze zouden mij met zn 2e en eruit trekken en anders zouden ze als ik niet uit auto durfde te komen:...........dan pak ik mijn auto wel en rij hem wel dwars door je caddy heen zodat er er wel uit komt....

Zonder enig eigen zelf crimineel verleden of strafblad te hebben of zelf zo te zijn krijgt een gwone willekeurig burger dit te verduren.Heb geen vijanden of nix en heb de daders ook nog nooit zelf gezien......
Ik heb al 6jaar een eigen bedrijf en pas wel op voor deze domme onnodige situaties en bij deze jongens zat het al gewoon in hun karakter en waren al vaker met justitie en politie voor zelfde misdrijfen in aanraking gekomen...

Gelukkig zijn we er later achter gekomen wie het waren!!!!

We zijn alle 2 gelukkig rustig gebleven en dachten we krijgen deze jongens wel terug vanwege alle kosten die gemaakt moeten worden dat je zelf er weer op in gaat slaan terwijl wij zelf niet zo in elkaar zitten is ook niet goed.

Dat is ons geluk geweest en daardoor konden wij een aanklacht indienen en hun niet!!!!!


Er stonden meerdere auto's achter ons en 15 a 20 mensen toe te kijken en niemand greep in behalve mijn vriendin die 19 jaar is en 2 volwassen mannen bij mij moest wegtrekken voordat het nog erger werd!!!!

Gelukkig wel gelijk politie bij gehaald en zijn snachts in een kroeg opgepakt door 6 politiemensen waaruit bleek dat ze alcohol op hadden en zijn het weekend in de cel beland....

Na dat wij maandag aangifte hadden gedaan en artsverklaring en schaderapport hadden opgemaakt zal hij waarschijnlijk mij weer een loon moeten btalen van een week (ook al had ik geen Hernia,had ik mijn werkzaamheden niet kunnen uitoefenen zei de arts)
Helaas is de schampschade aan de linker voor-zijspatscherm en voorbumper door de politie onderzoeksteam uitgewezen dat zijn spatscherm en bumper mijn auto wel zouden hebben geraakt op die hoogte,maar omdat er geen lak overdracht was was het 50% tegen 50%.
Hierdoor zal de rechter moeten bewijzen of ik of hij in het gelijk word gesteld van een schade al toen van €750 ex btw

Dus iemand die mij mishandeld,schade aanricht en met drank op rijd en in de cel zit krijgt de voordeel van de twijfel hier in Nederland....belachelijk gewoon...

Hij zei tegen mij dat poets je er wel uit....terwijl ik maandag morgen bij garagespuiter ben geweest en heeft gezegd dat dat niet kon omdat krassen te diep waren.
Toen vertelde de politie tegen mij terwijl ik Hernia heb:....dan poets jij het er toch even gewoon uit en dan zie je het bijna niet meer of anders doet je vriendin het maar.....
Daarop antwoorde ik als het u auto dan was geweest:...had u dan ook zo gereageerd?????Omdat ik wel zuinig op mijn auto's ben.
Ja maar dit is niet te vergelijken met de autos die hier staan die allemaal totallos zijn......ongeloofelijk maar waar wat een uitspraken van de politie waardoor ik dus niet in het gelijk werd gesteld en waarschijnlijk daar dus ook naar kan fluiten......

En toen gebeurde het volgende en werd in vanmorgen wakker en je gelooft het nooit...................................

Mijn hele Caddy was bekrast op elk deel van de wagen met een scherp voorwerp...Alles behalve het dak is beschadigd en de hele auto zal moeten worden overgespoten met een schade bedrag van €6000...

Nadeel is ook nog eens dat ik morgen geopereerd word aan mijn Hernia en een zware hersenschudding heb opgelopen en gesheurd jukbeen en oogkas zonder enige aanleiding....

Het word bij de dag gekker en er is geen dader waarschijnlijk die gepakt zal worden,maar zal wel iets te maken hebben met het incident van afgelopen weekend omdat ik anonieme telefoontjes kreeg dat ik maar beter geen aangifte kon doen,terwijl wij dit natuurlijk al hadden gedaan!!!!!

Helaas heb ik wel fotos gemaakt maar die worden als bewijs materiaal meegenomen bij de aangifte en kan ze niet posten.....

De verzekering deelde mee dat ik geen noclaim korting had terwijl al jaren 75% noclaim heb op meerdere wagens en nu van trede 13 terug val naar trede 9.
Dat komt er op neer als ze geen dader vinden dat ik incl eigen risico er 4 jaar weer moet over doen om mijn max no claim te krijgen met een kostenplaatje van dik €1350 eigen kosten....belachelijk gewoon!!!

Ik was van plan om nog wat leuks te veranderen aan de Caddy nadat ik nu het interieur heb veranderd,maar helaas zit dat er nu eerst niet meer in!!!!

Dit project zal nadat ik gerevalideerd ben wel weer opgepakt worden en de air-ride zal worden uitgeteld helaas!!!!!

Ik was al van plan om alle verlichting:
-koplampen
-zijknipperlichten
-achterlichten en 3e remlicht

Black Cristall te laten spuiten altans een donkere look te geven.Dit kan nu mooi tegelijk gedaan worden omdat toch alles al gedemonteerd gaat worden.

Liever niet natuurlijk zo gehad op deze manier want het kost je alsnog klauwen vol geld!!!!!!! "


grrrrrrrr....
 
Wil weer lager...

[Ir]http://i34.tinypic.com/fdzj2x.jpg[/Ir]

:p

[Ir]http://i34.tinypic.com/25owk1k.jpg[/Ir]

-edit- idioot gedoe zeg
 
Last edited:
Godver dat stuk hierboven.. je zou toch wensen dat iemand eens het heft in eigen hand neemt en dat soort tuig gewoon gaat afknallen ofzo :(
 
Die mensen moeten gwn vogelvrij worden verklaard, net als vroegah. Mag je doen en laten met ze wat je wilt. Achter die caddy binden en rondjes cruisen bijvoorbeeld. Lijkt me heerlijk :)
 
Mijn handen gaan echt jeuken als ik zulke stukken lees, stel je voor dat het je zelf gebeurd. Auto totallos gekrast, ws niemand die het vergoed, maar als je wraak neemt beland je in de cel:X

grrrr:+
 
Wat mij betreft kunnen alle rechters hier wel opstappen, ons hele rechtsyteem klopt niet.

Pedofielen die weer terug worden geplaatst in de woonwijken waar het incident plaatsvond, criminelen die na een paar dagen weer vrij komen wegens gebrek aan bewijs (terwijl het bewijs er is)

In Nederland gaat het echt helemaal nergens over, er neemt wel een keer iemand het heft in eigen hand.

Hier beland je voor belastingsfraude langer in de cel dan moord en doodslag.
 
Die gast die dat post op internet moet zn energie steken in het in brand steken van de auto's van die gasten, ipv zo'n lang en warrig stuk te typen imo :p
 
Was idd een behoorlijk taai stuk om te lezen :p

Wel flink klote uiteraard voor hem. Ben ik blij dat ik niet in de randstad woon waar zulke taferelen gebeuren :+
 
Moest vorige week naar Groningen, maar dan ben ik toch blij dat ik niet in het hoge noorden woon. Wat een deprimerend decor is dat daar zeg :D.

Na paar zinnen gestopt met lezen van die VW dude. Zulke teksten moet ik te lang bij nadenken.
 
deze week ophalen ( kan ook volgende week worden...) :W ( 4 x 6j )

[ir]http://i54.photobucket.com/albums/g114/tdiwolf/chansc2s001.jpg[/ir]

icm deze auto..

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=24826&stc=1&d=1220735420[/ir]
 
Wat mij betreft kunnen alle rechters hier wel opstappen, ons hele rechtsyteem klopt niet.

Pedofielen die weer terug worden geplaatst in de woonwijken waar het incident plaatsvond, criminelen die na een paar dagen weer vrij komen wegens gebrek aan bewijs (terwijl het bewijs er is)

In Nederland gaat het echt helemaal nergens over, er neemt wel een keer iemand het heft in eigen hand.

Hier beland je voor belastingsfraude langer in de cel dan moord en doodslag.
Of bewijsmateriaal wat direct duidelijk maakt wie de dader is alleen nietig verklaard wordt omdat er onrechtmatig aangekomen is... :rolleyes: :X
 
Mijn auto staat ook eindelijk thuis :W

Nu echt goed op zoek naar hoe en wat met het verlagen van de Caddy. geen flauw benul van wat ik allemaal moet halen ( achtervering is namelijk met bladveren)

Ook moet ik nu hard op zoek naar een leuk setje velgen :) ( waarschijnlijk Porsche C2 )

deze week ophalen ( kan ook volgende week worden...) :W ( 4 x 6j )


icm deze auto..

Cool, ET52? Verlagen van een Caddy is vrij lastig, er is een kit van KW geloof ik.
 
Cool, ET52? Verlagen van een Caddy is vrij lastig, er is een kit van KW geloof ik.

Thanks :)

et 52.3
adapters 2x 20mm 2x 25mm
banden van nangkang 6/7mm

verlagen is een hele klus ja, setje van kw is aardig aan de prijzige kant. ik haal denk een setje van een goedkoper merk... velgen gaan er ook pas onder als de auto is verlaagd :)

gelukkig heb ik hele handige vrienden ( met een eigen bedrijfje, dus kan schroefset etc. allemaal redelijk cheap halen..) die mij kunnen helpen met het verlagen... dus dan zal het ook niet zo prijzig worden...


Zo ziet het eruit met 8j velgen:

leden__sub__inca__map001__P1000829.JPG_w480.jpg
 
Echt dik. Je kan je achteras steunen ook andersom er oplassen bij een mk1 caddy, of dat bij een caddy die jij hebt ook werkt weet ik niet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top