Seizoen 2012

ALs iedereen van de tc een mail krijg behalve ik ,en een ander van de tc vraagt waarom ik op een bepaalde vergadering er niet was(omdat ik ook niet wist dat die er was), en waarom ik ook andere mailtjes niet meer krijg.
Dan trek ik me eigen conclusie.ps was wel met deze directie

Dat je je niet op gaat dringen is onzin.. Als je niet uit jezelf wilt meehelpen maar je perse gevraagd wilt worden.. sorry hoor maar dan kun je beter niet zeuren dat het niet lekker gaat.

Je weet blijkbaar precies waar het fout zit en wat er verbeterd moet worden. Neem dan zelf het initiatief en mail. Daarbij komt ook nog eens dat Tim dat van vroeger nooit kan weten omdat (zoals jij zelf aangeeft) het om de "oude" directie gaat.

En ook ik weet waar ik over praat.
 
Worden flinke afstanden rijden voor de mensen die in het noorden wonen.
Maar word hier rekening mee gehouden in het kampioenschap. Je kunt niet verwachten dat mensen die in Groningen of Friesland wonen helemaal naar frankrijk gaan rijden.
 
De kalender klopt niet helemaal is mij opgevallen.

Zo is 11 Maart een officiele TRAINING op Spa. Het wedstrijd seizoen start pas 23-24 maart.

Zo ook er 05-06 Juni Berghem/Veldhoven/Emmen. Dit moet zijn 05-06 MEI ipv JUNI

Zo ook 05-06 September Berghen/Veldhoven/Emmen. Dit moet mail 26 AUGUSTUS zijn.

Deze wijzigingen zijn gebaseerd op de SBO mailing.
 
Wat een loller die kalender. SOBW gaat het druk krijgen :)

Dat is een flinke kalender, 10 weekenden en gemiddelde 325 km vanaf Utrecht.

Maar er is iig iets bekend,......

Voor ons te ver weg, SPA is vanaf hier al 300 kilometer. Weinig zin om per race 6 uur in de auto te zitten.

Worden flinke afstanden rijden voor de mensen die in het noorden wonen.
Maar word hier rekening mee gehouden in het kampioenschap. Je kunt niet verwachten dat mensen die in Groningen of Friesland wonen helemaal naar frankrijk gaan rijden.

Ik schrijf me in bij sobw en ga de leuke races mee doen bij 2race!

Daar doelde ik dus op... de sport is al duur, maar als je dan ook circuits op 5 a 6 uur rijden vanaf Utrecht gaat agenderen, heb je grote kans dat er een minimale nederlandse delegatie komt.

Wat zal de SOBW een daginschrijvingen gaan verkopen dit jaar....
 
Wordt er nog wat gedaan aan het inschrijfgeld voor een daginschrijving? Want bij de SBO betaal je nu voor een daginschrijving 100eu en bij 2race 80eu. Terwijl er wezenlijk niks anders is.
 
Daar doelde ik dus op... de sport is al duur, maar als je dan ook circuits op 5 a 6 uur rijden vanaf Utrecht gaat agenderen, heb je grote kans dat er een minimale nederlandse delegatie komt.

Wat zal de SOBW een daginschrijvingen gaan verkopen dit jaar....

Jaarlicenties denk..
 
Wij waren dit jaar ook van plan de baan op te gaan, maar met deze afstanden wordt het wel erg veel in de auto zitten. Wij moeten vanuit Assen komen. Toch maar eens gaan kijken wat ze bij de SOBW te bieden hebben.
 
Reden we vorig jaar ook niet drie keer in Spa?

Dit jaar rijden we 1x meer op Spa (235km) maar 1x minder op Emmen (201km) (vanaf Amsterdam/Utrecht) (stille hint naar organisatie)

Dus 4 x naar Spa is eigenlijk hetzelfde als 3x Spa en 1 x Emmen. + 3 Nederlandse races blijven er dus nog MAAR 3 hele verre races over. Waarvan 1 echt een aanrader is(Juvaincourt) en we echt met groepjes, dus kosten delend heen moeten/kunnen gaan kamperen. Mitchell kennende gaat deze ook meepakken ongeacht welke stichting hij rijdt.

Deze 7 races zijn dus eigenlijk net zo ver als op de vorige kalender. :x en Juvaincourt zouden we zoenzo pakken.

De twee keer in Clastres is alleen al interessant omdat het nieuw is. Is het circuit niet leuk? dan blijf je de tweede keer thuis. Is het wel echt een dope circuit? Dan delen we weer een bus, boodschappen tas en veel zin! Het wordt een Benelux kampioenschap genoemd dus dat brengt een extra dimensie.

De enige rede waarom ik me niet zou inschrijven is omdat ik niet live kan zien hoeveel mensen zich hebben ingeschreven en we straks met 5 man in de S6 moeten starten.
 
Back
Top