ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
Originally posted by ZwolleEvert
Mol wat bedoel je met "maar je/jij moet niet komen"? :?al is die meeting in duitsland of belgie ik ben er ook zowieso wel... ik kom wel met aanhanger.. maar ik ken alleen ook jongens die er heen willen rijden vanuit Zwolle.. beetje ver dan.:) en die niet met aanhanger gaan... en niet gelijk aan nr-x gevaarlijk rijdende jochies denken... want ik vind ook dat die gewoon beter weg moeten blijven. En als dit de beste locatie is ben ik het helemaal met je eens;)
Heel simpel gezegd bedoel ik: vind je het te ver, DAN moet je maar niet komen.
Slaat dus puur op jou post dat het wel 260km ver is. Ik bedoel dus: al is het 600km ver, voor een goede meeting rijd ik dat wel, ALS jij het er niet voor over hebt, dan moet je het niet doen.
 
Mee eens, om toen op de nurbering te komen heb ik ook eerst 3 uur in een kut ns trein gezeten, en daarna nog 3 uur in een oto. Maar ik was en das het belangrijkste:)
 
jah okee ik ben het er ook wel mee eens... ik ga ook echt wel komen als de meeting daar is...

volgens mij is dit die zelfde locatie tog?
100_0093.JPG

100_0094.JPG


vond ik in het Nutteloze foto's topic :rolleyes:
 
Mol/Razma maybe een ideetje om een nieuw topic hierover te maken? tis een beetje onduidelijk geworden voor mensen.....
dan moet iedereen eerst 15 pagina's lezen voordat ze erachterkomen dat er nog niks vast staat....:)
just my 2 cents (A)
 
Misschien is het TT circuit van Assen (drenthe) een ideetje?

airshot1.jpg


circuit.jpg


TT Circuit Assen
Postbus 150
9400 AD Assen
Tel. (0592) 321 321
Fax (0592) 356 911

http://www.tt-assen.com


Afstand:

Utrecht
Amsterdam
Den Bosch
Rotterdam

150 km
170 km
200 km
220 km

Ik woon er vlak bij dus kan wel een x foto's oid maken :)
 
In Luxemburg is er een circuit waarvan de naam me ontsnapt.
Zou eigendom zijn van Dunlop of dunlop gebruikt dit circuit, iets in die aard.
 
circuit terlaemen in zolder ?????

is redelijk overzichtelijk om te zien wie met welke scooter binnen komt 1 grote ingang de rest alleen maar kleine voetpaadjes en meestal nog een lange trap om over de brug over het circuit te geraken dus heeft ook wel wat potentie
 
Last edited:
Back
Top