ScooterTuning.net Schoolagenda 2006-2007

Aangezien er meer mensen graag foto's willen inzenden voor de volgende schoolagenda.... dat kan dus nu officieel... :7

Alleen zijn er wel een aantal dingen waar je aan moet voldoen uiteraard :

- de foto moet echt groot genoeg zijn voor het drukken (dus geen 1200 pixels breedte, maar groter) én scherp
- alleen toffe foto's en/of speciale scooters.
Dus niet een SR of Aerox met alleen een ander kleurtje...
- sprintfoto's en/of stuntfoto's ook welkom

Mailen kan naar info@scootertuning.net

en wie weet zie je of jezelf of je scooter wel in de nieuwe editie +ralf+
 
Advertisement - register to remove this

Heej,

Wat een goed id!

Ik stuur binnekort ook een paar foto's, als ik m'n buddy terug heb, want die word nieuw gemaakt met Viperstrepen. Als hij erin komt te staan dan koop ik die agenda ook!!

Greetz Naadje
 
Ok ik stuur dan volgende week mijn scooter in... Keb net nieuwe kappen en ze zijn egt uniek en strak... alleen blok is niet zo speciaal... maar het gaat om de looks van de buitenkant :p

Keb nu mooie Runner:D
 
Ik heb het in de mail ook gezet..

Als je foto's ingezonden hebt, krijg je ook een mail dat je foto er in komt??

Of zie je dat vanzelf..

Erg leuke actie..:D hopen dat ik waardige foto's heb..
 
Helaas is 99% van de ingezonden foto's tot hiertoe niet bruikbaar...
zoals al aangegeven in de openingspost is het min. bruikbare breedte 1200 pixels.

Foto's van ST.net zelf zijn bijv. maar 550 en tevens ook nutteloos om in te zenden, aangezien ik zelf mijn archief heb uiteraard...
 
Mijn foto komt er ook aan :D, hijs niet heel spectaculair, maar vond em wel mooi :), zie maar wat je er mee doet.
Jammer dat je de rest van je eigen foto's kwijt bent, want daar zaten ook nog wel een paar hele mooien tussen...
 
hey, ik wil een foto van mijn sr inzenden..
Foto=QBWBRZM7


ik hoop dat het goed is zo.

vriendelijke groeten,
Stefan.
 
Custom SR said:
sorry had em moeten sturen naar de mail.. wat ik nu dus ook heb gedaan, en nog paar mooie detail fotos erbij..

Iig is dat formaat te klein dus als je zelfde bestand heb gestuurd is het fout!
Minstens 1200pixels breedte!
 
Ik neem aan dat de afmeting 2288x1712 groot genoeg aangezien in een noob ben als het komt op eigenschappen van foto's :D.
 
Foto's

Even een korte vraag, scooters mogen/komen erin, schakels mogen/komen erin... en automaten?
Meeste zullen wel denken ''haha weer een afgeragte puch of tomos'' maar het gaat om deze puch, http://putfile.com/pic.php?pic=1/1804431774.jpg&s=x11
Kan evt ook foto's maken met de oorkonde/1e prijs van de customshow 2005 van lelystad.
Voor meer foto's www.pd-tuning.tk (niet om reclame te maken maa rpuur even om te zien hoe en wat)

Stel als jullie zeggen OK dan regel ik even fototoestel via school en dan komen er zeker weten mooie foto's uit met een groot formaat.

Mvg Pepijn
 
Back
Top