ScooterTuning.net Magazine #2

28 september ligt hij in de winkel !
21 september is hij klaar en met een beetje geluk ook een aantal exemplaren te koop @ Eindhoven sprint


Alvast een kleine preview:
preview_2.jpg


Voor elke 8 nieuwe abonnee's een vette Hebo pet erbij
+ralf+ dankzij ScooterMania +ralf+

Een beetje wat er in staat:
SBO Races & Sprints, weer een product review uiteraard en dit keer van de Hebo pata negra, véél echte specials uit onder andere Frankrijk en de expi- en sportklasse machines van VRP Tuning met tech. pix. Helaas géén JosDijkman sprinter nog aangezien hij nog steeds 'under construction' is.

Ook weer vier posters waarvan je zelf één kon bepalen via dit topic.

Verder een volledig evenementen overzicht van komende drie maanden, tech artikels etc.

Ondertussen al de lijst van de mensen die de Hebo pet krijgen bij de abo !
(deze actie is dus nu afgelopen)

Menno Hoornenberg
Dennis Melgers
Erik van Beusekom
Danny Troy
Robin Lussenburg
Franz Derhaeg
Erwin de Wit
Jeffry Rijsemus


Het heeft even geduurd, maar we zitten weer op de rail.
Het volgende magazine komt gewoon weer volgens planning uit.. en er zijn al leuke dingen in de planning voor het volgende nummer alweer !

intro2.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Nice blad... Als er 1 firma in is vertegenwoordigd is het EPC wel :p

Maar wees eerlijk, deze mensen ondersteunen het SBO gedeelte ook echt, door met een hele ploeg er elke keer weer te zijn.

Erg vet blad... En ik sta er weer in noh :W
 
Heb em net ook gekocht in Sneek bij de Bruna, ziet er leuk uit alleen wat moet die lelijkerd met die blauwe slider op de inhoud :*
 
magazine

Hey


Mijn moeder heeft 31 augustus betaald aan motoretta ( client: 600055)maar ik heb nummer 2 nog steeds niet ontvangen. Hij ligt wel in de winkel te koop!!! Ik heb wel een bevestiging over de betaling en een oud deel 1 ontvangen. Hier zat ik niet op te wachten. Ik wil mijn deel 2 en de volgende 3 delen ontvangen, want daar heb ik 19 euro. 80 voor betaald!!!
Kan jij mij misschien verder helpen?

groetjes mark
 
scooter freak said:
Hey


Mijn moeder heeft 31 augustus betaald aan motoretta ( client: 600055)maar ik heb nummer 2 nog steeds niet ontvangen. Hij ligt wel in de winkel te koop!!! Ik heb wel een bevestiging over de betaling en een oud deel 1 ontvangen. Hier zat ik niet op te wachten. Ik wil mijn deel 2 en de volgende 3 delen ontvangen, want daar heb ik 19 euro. 80 voor betaald!!!
Kan jij mij misschien verder helpen?

groetjes mark
Doe maar rustig hoor, als je betalingsbevestiging hebt gehad zul je vanzelf wel het blad in de bus krijgen. Waarschijnlijk heb je gewoon een luie bezorger. En als je niet op eerste zat te wachten, dan stuur je hem maar terug :rolleyes:

Ik heb hem btw gister bij de Bruna gehaald, maar nog geen tijd gehad om te lezen, maar zo op het eerste gezicht ziet het blad er weer goed uit. Mijn compliment!
 
scooter freak said:
Hey


Mijn moeder heeft 31 augustus betaald aan motoretta ( client: 600055)maar ik heb nummer 2 nog steeds niet ontvangen. Hij ligt wel in de winkel te koop!!! Ik heb wel een bevestiging over de betaling en een oud deel 1 ontvangen. Hier zat ik niet op te wachten. Ik wil mijn deel 2 en de volgende 3 delen ontvangen, want daar heb ik 19 euro. 80 voor betaald!!!
Kan jij mij misschien verder helpen?

groetjes mark


Als je de moeite neemt om terug te lezen, dan zie je dat niemand deel 2 heeft die een abbo heeft. Er was blijkbaar iets fout gegaan.

Sommige mensen nemen nog geen moeite om effe een pagina terug te lezen maar meteen fel te reageren.

Edit// Dejongh was eerder :p
 
Enige minpunten zijn dat de techniek delen over een paar bladen zijn gesmeerd. En niet in een blad gelijk alles. Nu moete we weer 3 maanden wachten op volgende stuk.

En dat vaak stukken verhaal ineens ophouden. Zoals weer in het Carburatie deel :

" Het afstellen kan met de luchtschroef. Hoe dat moet "

Op de volgende bladzijde is reclame voor een T-shirt , en daarna begint een geheel nieuw onderwerp ' Remmen '.

Nog een voorbeeld : ' Dragrace Japan '. " ... Vanwege de korte sprint afstanden wordt er zelfs amper gebruik gemaakt gemaakt van koel kappen of geforceerde "

Ik weet wel dat daar koeling moet komen te staan , maar tog jammer. maar voor de rest echt top ( ! ) dat blad. Echt. Ga zo door !
 
Heb hem vanmiddag gehaald en ik vind hem nog gruwelijker dan de vorige editie!

Echt vet hoe je dit soort dingen van over de grens allemaal zo mooi bij elkaar weet te krijgen!
 
ivm de missende tekst heb ik net ff het originele InDesign bestand bekeken en daar staat de tekst wel volledig bij. Blijkbaar moet ik ff kijken hoe dat gaat met exporteren naar PDF. Maar dus weer wat geleerd voor #3 :)

@ scooter freak : je krijgt sowieso #2 en de drie erachter :)
De eerst wordt altijd gewoon mee opgezonden bij een abo.
 
Razma said:
ivm de missende tekst heb ik net ff het originele InDesign bestand bekeken en daar staat de tekst wel volledig bij. Blijkbaar moet ik ff kijken hoe dat gaat met exporteren naar PDF. Maar dus weer wat geleerd voor #3 :)

@ scooter freak : je krijgt sowieso #2 en de drie erachter :)
De eerst wordt altijd gewoon mee opgezonden bij een abo.

:)
 
De linkse is de fotograaf van Moto/ScooterChamp die ook altijd op alle ISC wedstrijden is ed. De rechtse is bekende van de Japanse sprinter :)

@ Menno : die worden apart verzonden. Morgen krijgen er alweer een aantal het pakje binnen. Alleen moet ik elke keer wat verzamelen om het goed in te verzenden !
 
Back
Top