ScooterTuning.net geeft een Malaguti special scooter weg !!!

Hij is de deur uit ! De volledig optische getunede Malaguti Firefox met oa Kiesler achtervelg, YSS schokbreker, andere banden, volledige paint, speciale bestickering ed. Kortom, een té vette scooter dus !!

De scooter is netjes opgebouwd door EPC en heeft daar ook in de showroom gestaan. Zondag 6 augustus is hij tijdens de SBO sprint Sittard door EPC verloot !!

Het resultaat !!!
gofast_firefox_1.jpg


gofast_firefox_2.jpg


gofast_firefox_3.jpg


foto_main_1c.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

lol, zo actie is ook op scootxtreme, alleen dan kan er gestemd worden op scooters, de winnende scooter (met de meeste stemmen) krijgt een prijs

1. 500 euro
2. 250 euro
3. 100 euro

en uit de smsers die op de winnaar hebben gesmst wordt de winnaar getrokken van de scooter

veel vetter :D

maja heb ook maar ff gesmst :) voor et goede doel :p
 
Ik geloof dat de meeste mensen dit vetter vinden zo'n volledig optische scooter en het systeem eerlijker... maar dat is uiteraard gewoon de mening van best veel mensen :*

verder loop ik toch ook niet zomaar te spammen over deze actie op jullie forum ?
 
Last edited:
SuperDanny said:
lol, zo actie is ook op scootxtreme, alleen dan kan er gestemd worden op scooters, de winnende scooter (met de meeste stemmen) krijgt een prijs

1. 500 euro
2. 250 euro
3. 100 euro

en uit de smsers die op de winnaar hebben gesmst wordt de winnaar getrokken van de scooter

veel vetter :D

maja heb ook maar ff gesmst :) voor et goede doel :p
Beetje achterbaks meneer de scootxtreme medewerker om hier reclame te komen maken voor jullie eigen aktie en dan deze af te kraken :L

Ik vind het op zich wel een leuke aktie, ben normaal nooit zo van die sms spellen maar heb nu toch maar even een smsje gestuurd, puur omdat het ten goede komt van scooterforum.
 
Bij die is het ook zo, hoe meer geld(en een beetje vakkundigheid) je inversteerd des te meer kans. Dit is leuk voor iedereen:)

Mja genoeg over die andere denk ik wel:)
 
SuperDanny said:
lol, zo actie is ook op scootxtreme, alleen dan kan er gestemd worden op scooters, de winnende scooter (met de meeste stemmen) krijgt een prijs

1. 500 euro
2. 250 euro
3. 100 euro

en uit de smsers die op de winnaar hebben gesmst wordt de winnaar getrokken van de scooter

veel vetter :D

maja heb ook maar ff gesmst :) voor et goede doel :p

laat me raden.. iemand van de crew wint alles weer zoals altijd? :)

iig super actie, zal ook ff sms'en :)
 
het zou nogal dom zijn om het doortegeven aan iemand van de crew of familie of dergelijke zoiets zal altijd doorlekken en je naam gaat erachteraf aan kapot.

Dus Wij (SX) zullen het heus wel beiden eerlijk regelen en iemand heel blij maken:)

Maarjah mensen SMS'en:p want voor niets gaat de zon op:)

Mijn SMS komt der ook aan.

[edit]Even de zin wat duidelijker maken...[/edit]
 
Last edited by a moderator:
Sinds een tijdje ben ik ook gepakt door het scootervirus.
Ik moet elke dag 18km fietsen naar school, heen en terug. Das niet altijd een pretje.. ;) Een van mn vrienden heeft nu een scooter, en owh wat is dat gaaf zeg!
Nu wil ik enorm graag eentje, maar met mn 20eu/maand zakgeld ga ik dat never nooit halen. Baantje heb ik al, maar dat is alsnog 50eu/maand.. 2 jaar sparen zou het dus worden :( Mijn ouders vertikken het namelijk om ook maar IETS mee te betalen!!

Daarom ging ik ff googelen naar prijsvragen om scooter te winnen, en zo kwam ik op deze site. Enorm tof! Een gloednieuwe scooter!! :D

Meteen ff geregistreerd :)
Heb nu 5x gesmst, maar vind het altijd zo moeilijk.. Je kunt veel geld uitgeven en niets winnen, maar je maakt wel je winkans groter.
Teminste: Als je meer smst heb je meer winkans tog? Per SMSje word je telefoonnummer in een 'grote pot' gezet, en daaruit word de winnaar getrokken? Wel jammer dat we nog tot augustus moeten wachten, mgoed misschien het wachten waard. :)

Ohja: Als ik sms krijg ik geen bericht terug,ik heb een vriend van me even laten SMSen, en die krijgt wel een SMSje terug dat hij zo snel mogelijk antwoord krijgt wanneer de uitslag bekend word ofzo..
Ligt dit aan mij? Worden mijn SMSjes wel ontvangen? Ik sms met T-Mobile :)

Hopelijk vinden jullie he tniet te vervelend dat ik ook meedoe, ben immers newbie en heb me geregistreerd voor deze prijsvraag. Mja ik vertrouw erop dat de kansesn gelijk zijn ;)
Succes iedereen!
 
Last edited by a moderator:
RedDevil_NL said:
Teminste: Als je meer smst heb je meer winkans tog? Per SMSje word je telefoonnummer in een 'grote pot' gezet, en daaruit word de winnaar getrokken? Wel jammer dat we nog tot augustus moeten wachten, mgoed misschien het wachten waard. :)

Ohja: Als ik sms krijg ik geen bericht terug,ik heb een vriend van me even laten SMSen, en die krijgt wel een SMSje terug dat hij zo snel mogelijk antwoord krijgt wanneer de uitslag bekend word ofzo..
Ligt dit aan mij? Worden mijn SMSjes wel ontvangen? Ik sms met T-Mobile :)

Kan iemand please antwoorden?
 
Back
Top