Scooterraces Valkenswaard 9 & 10 augustus

Ik heb me wel vermaakt dit weekend. :)
De scoot liep weer als vanouds en het bier was lekker koel.

Zondags was ik wel behoorlijk pissed op de sobw, omdat ze mij een goede kwalificatie door de neus hebben geboord. :(
Naja, dan maar weer een beetje blazen in de B. De race was een beetje saai omdat jarno en ik deze keer niet zo'n gevecht hadden als in Nieuw Weerdinge.


Btw, van mij mogen ze die snelle en langzame groep in de tijdtraining weer afschaffen, want dat was de oorzaak van de storing. (is mij verteld)
 
Originally posted by scooterracer
na een tijdje op de 7e plek te hebben gereden ben ik uiteindelijk 10e geworden, mede doordat vriendje erik ineens vleugels kreeg(door mijn cil :| :p )


Graag gedaan;) :D

Maar hij liep best behoorlijk ja, goed gedaan jong....jij weet tenminste altijd dat als je wat uitleent dat het sneller is dan dat je zelf hebt:rolleyes: :*
 
Originally posted by zip#19
Graag gedaan;) :D

Maar hij liep best behoorlijk ja, goed gedaan jong....jij weet tenminste altijd dat als je wat uitleent dat het sneller is dan dat je zelf hebt:rolleyes: :*

hmm, niet helemaal mee eens rikje. Volgens mij liep die van mark echt hard, maar kan jij gewoon harder sturen en ben je veel lichter:rolleyes: :)
 
Originally posted by bom niels
hmm, niet helemaal mee eens rikje. Volgens mij liep die van mark echt hard, maar kan jij gewoon harder sturen en ben je veel lichter:rolleyes: :)

Ik kwam hem voorbij op het rechte stuk:rolleyes:

En ja....het zal ook met gewicht te maken hebben;)

Maar mark weet verder wel waar ik het over heb...2 jaar geleden ofzow;)
 
Originally posted by melf #50
hoeveelste ben je geworden Kleckie?

kleckje had een zware klote start en is vrij snel uitgevallen door een brommert met hitte probs :p

en erik maar denken dat hij een klote start had
ik was er ook nog ;)
 
Ik heb ook weer een topweekend gehad. Za 1e training gelijk krukaslagers verrot maar dankzij de hulp van Freddy Koopmans kon ik de 4e training weer knallen. Fred nogmaals bedankt! 's avonds was ook top. Na eerst het zwembad geterroriseerd te hebben lekker bbq en en na een paar flinke glazen ouzo en de nodige biertjes heerlijk gaan slapen op me lek geraakte luchtbed :p
Zondag verliep me training best aardig en ik had er een goed gevoel over. Naja dat geklooi met die transponders zal ongetwijfeld in me voordeel zijn geweest dus ik kon starten van plaats 6. De start was nie echt super verloor gelijk wat plaatsen. Uiteindelijk was ik lekker achter meneer piechota aan et jagen, kom ik er eindelijk langs, presteer ik et daarna om gigantisch op me bek te gaan en de bandenstapel eens flink te penetreren 8P Probleem was alleen dat ik met 1 been onder me scooter lag en dat er ook nog een zooi banden boven op me scooter lagen dus ik kon nie meer overeind komen. Frustrerende was dat er een official bijna naast me stond en gewoon NIETS deed om me uit me positie te bevrijden. Uiteindelijk toch eruit gekomen en nog me race uitgereden met een 13e plek.
 
Originally posted by kleck
kleckje had een zware klote start en is vrij snel uitgevallen door een brommert met hitte probs :p

en erik maar denken dat hij een klote start had
ik was er ook nog ;)

Ja ik dacht laat ik Kleck eens een plezier doen en ga met hem sporten want daar had ie wel zin in:) Maja hij kwam niet achter me aan:'(
 
heej,

wel geslaagt weekend gehad op valkenswaard.
het ging steeds beter lopen. alleen kut van die transponders die het niet meer deden ofzo. (nadeel).voor mij dan.

tijdens de wedstrijd lag ik 6de in de B. net achter jorick.
de blinde bocht uit in de laatste ronder vlieg ik hard onderuit. de scooter liep nog geluk. gelijk erop gesprongen en daarna toch nog 9de geeindigt. wel netjes gedaan vind ik zelf.


Wie heeft er toevallig foto's gemaakt van me val. (rood witte neo's #52)

ik wil ze zien :>

groeten rob
 
Originally posted by Razma
welkom @ forum trouwens :)

ik heb geen foto's van je crash, enkel gewoon rijdende pix

wil je de link dan geven of hier plaatsen met de foto's? ik wil foto's zien!

groeten!
 
Back
Top