SOBW Scooterraces, Zwolle, 13 Sept.

Mister Z.

as seen on TV
Ik heb er nog niemand over gehoord, maar Zaterdag 13 sept zijn er brommer en scooterraces in zwolle, op de whytemerplas.

Zijn er nog mensen van t forum die erheen gaan?

Hoe zit het trouwens met die aanwezigheid van politie bij die races, ik ben er nog nooit eerder geweest. Er stond in de krant dat het politiekorps aanwezig zou zijn met een rollerbank, maar geen bekeuringen zou uitdelen. Je mag dus gratis je vermogen testen.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Re: SOBW Scooterraces, Zwolle, 12 Sept.

Originally posted by Mister Z.
Hoe zit het trouwens met die aanwezigheid van politie bij die races, ik ben er nog nooit eerder geweest. Er stond in de krant dat het politiekorps aanwezig zou zijn met een rollerbank, maar geen bekeuringen zou uitdelen. Je mag dus gratis je vermogen testen.

je mag "gratis" op de "bank" MAAR die lui schrijven je nr ding op..en zodra je wegrijdt en om de hoek bent staan er 2 busjes ofzo die wél ff een boete uitschrijven..

mja wij mochten er nietop met onze racers :W
 
goffer, het is mijn taak ja om dit soort topics te openen:(

maargoed, als ik weer met mol mee kan bakken ben ik ook van de partij 8)
 
Ik heb ook wel weer eens zin om ff te komen kijken. Volgens mij is het trouwens zaterdag de 13e, aangezien de 12e op een vrijdag valt, maar goed. Misschien ben ik er wel even..
 
ik ben er ook weer ! met een nieuw spruitstuk want die was gescheurd! Hee Mark ga je nu ff weer in de A? neem je je camera ook weer mee Kervin?
 
Grote kammer hebbie dan :p

Hmzz.. als ik mijn sr afgesteld krijg, wat geen kunst aan moet zijn maar wat ik niet voor mekaar kan krijgen, dan kom ik ook wel even langs gedropt is wel leuk.
 
Originally posted by BART#21
Bart racing zal dit keer niet aanwezig zijn. Kleck en ik gaan namelijk testen met een R6 op Zolder. Misschien een nieuwe hobby van ons :)

Oke leuk jullie gekend te hebben.
Ik ben er trouwens ook weer...
 
Originally posted by BART#21
Bart racing zal dit keer niet aanwezig zijn. Kleck en ik gaan namelijk testen met een R6 op Zolder. Misschien een nieuwe hobby van ons :)

Leuke hobby;)

Alleen.....nu kan ik weer niet sporten met onze gilbert:'( (gelukkig gaat mark los:D )
 
Originally posted by zip#19
Leuke hobby;)

Alleen.....nu kan ik weer niet sporten met onze gilbert:'( (gelukkig gaat mark los:D )

Ik kom ook ff flink losgaan :) Rollerbank wou ik vorig jaar ook op maar meneer agent wou nie meewerken :p
 
Back
Top