scooterrace jumet 21 sep.(belgie)

cardona70

malossi team member
hier een paar foto's van in jumet

pit%20crew.JPG

slaap kindje slaap ...

labot%20zip%20achter.JPG


labot%20zip%20voor.JPG


voor%20start.JPG


lambot.JPG


pit%20scoot%20playlive.JPG


opgave%2094.JPG


booster%2014.JPG

zeer rare rijstyle

proot%20VS%20lambot.JPG


scoot%2097.JPG


sebbe%202.JPG


sebbe%20lang%20recht%20stuk.JPG

lang recht stuk +- 1.5 km

toeschouwers.JPG

jong geleerd oud gedaan

sebbe.JPG


sonic.JPG


Er staan nog filmkes op http://users.pandora.be/cardona/scooterforum/
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dat is de tijdwaarneming. Poort waar je achter elkaar doorheen moet met speling van 5cm aan beide kanten van je stuur. Tenminste zo was het toen Fred ging rijden in Belgie. Wat het anders is weet ik niet.
Dat ze nu banden gebruiken is een vooruitgang. Eerst waren het strobalen :D
 
Originally posted by dani
is dat nou een banden chicane van ruim 1 meter hoog :eek: verder leuke kiekjes.
Heb je tenminste iets om tegenaan te rijden. :rolleyes:


Ben ik even blij dat ik niet in België rij. Jezus, wat een baan zeg! :eek:
 
Originally posted by zip#19
En dan vond die kerel dit nog een mooie baan:D

?? wie ik nee ik vind het zeker geen coole baan tis puur om stukken te rijden maar tis wel een lekker recht stuk maar niet voor 30 keer te doen
 
Originally posted by cardona70
?? wie ik nee ik vind het zeker geen coole baan tis puur om stukken te rijden maar tis wel een lekker recht stuk maar niet voor 30 keer te doen

Ik bedoelde jou ook niet...maar die DNA power:)

Recht stuk is wel redelijk lang ja.....en gewoon de weg splitsen zodat je ook weer op dezelfde weg terug kan8P
 
Deze races zijn FEMS races, georganiseerd in Wallonië.
Ze zijn levensbedreigend gevaarlijk. :| kan 10tallen voorbeelden opnoemen. De circuits bestaan uit openbare wegen, die welliswaar afgesloten worden, meestal rond de kerk van een boeredorp of industriezone. Omloop bedraagt 4-5kilometer, met lange rechte stukken.

Maar in Belgie hebben we ook BMB, meer officïeel belgisch kampioenschap die georganiseerd worden op echte circuits, waarbij techniek een grote rol speelt. Veel leuker dan FEMS dus, en organisatie gaat professioneler te werk en is onpartijdig.
 
ej

Originally posted by Wille
Zegt veel over de rijden als je een technisch gemaklijk parcour mooi vind...

waar slaat het op man!

kom dan eens naast me rijde

ik houd van bochten werk maar af en toe eens kijke op je topsnelheid is ook fun:|

vind spa leuker maarja
 
Originally posted by Benelli_BMW
Deze races zijn FEMS races, georganiseerd in Wallonië.
Ze zijn levensbedreigend gevaarlijk. :| kan 10tallen voorbeelden opnoemen. De circuits bestaan uit openbare wegen, die welliswaar afgesloten worden, meestal rond de kerk van een boeredorp of industriezone. Omloop bedraagt 4-5kilometer, met lange rechte stukken.

Maar in Belgie hebben we ook BMB, meer officïeel belgisch kampioenschap die georganiseerd worden op echte circuits, waarbij techniek een grote rol speelt. Veel leuker dan FEMS dus, en organisatie gaat professioneler te werk en is onpartijdig.

kijk dit bedoel ik:)

steve i see you @ the track;)
 
Re: ej

Originally posted by DNa power
waar slaat het op man!

kom dan eens naast me rijde

ik houd van bochten werk maar af en toe eens kijke op je topsnelheid is ook fun:|

vind spa leuker maarja
maar in bochten val jij toch altijd? 8P
 
Back
Top