Scootermeeting LINT 9 JULI !!!!

Spasta said:
Voorbeeld:
19 pk scooter vs 24pk scooter.

19 pk scooter vlamp de 24pk scooter.
denk bv aan gewicht ed.
Haha ik begrijp je wel hans maar vind het beetje onnozel gezegt tuurlijk maken pks wel wat uit.!
 
Ditechist said:
Haha ik begrijp je wel hans maar vind het beetje onnozel gezegt tuurlijk maken pks wel wat uit.!

Je moet lezen wat ik typ.
ik citeer:
'pk's zeggen niet alles.'

Volgende keer een beter argument zoeken.
 
Sonic Tuning said:
hoogstwaarschijnlijk afwezig ivm klinkerweg. ik leef liever nog wat langer.


gelukkig ook niet meer gegaan ook. ik wist gewoon van tevoren dat er mensen onderuit zouden gaan.

die baan is gewoon tegevaarlijk voor de snelheden die de scooters tegenwoordig halen.
 
kijk naar mijn sonic.
op de testbank 19.2pk maar als een speer weg
het koppel van in het begin 60Nm en op het einde nog 12Nm over en is zeer agrecief. ik wist niet wanneer de afval race was durf ervoor wedden dat ik dan de beker mocht ontvangen. het is niet de eerste 2F4R cilinder dat ik er af rij.
grtz
 
Sonic Tuning said:
gelukkig ook niet meer gegaan ook. ik wist gewoon van tevoren dat er mensen onderuit zouden gaan.

die baan is gewoon tegevaarlijk voor de snelheden die de scooters tegenwoordig halen.

De meeste mensen zijn op het warmrijstuk onderuit gegaan, op de sprintbaan heb ik maar 2 mensen zien vallen, beide door een autowheely en dit kan ook op asfalt gebeuren, maar je hebt gelijk de baan was niet geschikt om op te sprinten dus volgend jaar hopelijk een mooi stukje asfalt

groeten michiel
 
Ditechist said:
dus als ik met mn 10 pk scooter aan kom heb ik nog kans tegen 20 pk scooters?

omg komop..
dit is toch gewoon een vergelijking van een dooie koe? :rolleyes:
beetje hoger denkvermoge zou mogen..
 
70% van de mensen op lint maakten imho maar loze toeren want ik kon met mijn straatscooter en 9.5PK wel aardig mee en soms sneller als een paar mensen.
(was nu wel enkel op warmrijstrook en dus op langer stuk zou ik wss wel trager zijn)
 
gila sr www said:
omg komop..
dit is toch gewoon een vergelijking van een dooie koe? :rolleyes:
beetje hoger denkvermoge zou mogen..
Wat jullie zeggen ook zet 2 zipjes naast elkaar bijde even zwaar maar de een heeft 24 pk en de ander 19 bijde gelijke start dan weet je toch wel wie gaat winnen..
 
Ditechist said:
Wat jullie zeggen ook zet 2 zipjes naast elkaar bijde even zwaar maar de een heeft 24 pk en de ander 19 bijde gelijke start dan weet je toch wel wie gaat winnen..
uhh.. nee. dat weet je pas als je ze hebt zien sprinten.
 
Nee, vermogensafgifte, afstelling,reactietijd etc....
(dit gaat nergens over, was alleen vermogen maar genoeg....)
 
beunhaas said:
is dit jou 60Nm sonic?:+

waardes van oude software Tovami, aangrijpmoment bij het vertrek !!:+

niet te verwaren met de nieuwe software !!!

ivm gewicht : 10 kg = +- 1pk !

Eerste 50 meter zeggen meestal niets, het is pas op 150 meter of via tijdsmeting heb je pas een goed vergelijk.
 
Last edited:
Machiel. said:
waardes van oude software Tovami, aangrijpmoment bij het vertrek !!:+

niet te verwaren met de nieuwe software !!!

ivm gewicht : 10 kg = +- 1pk !

Eerste 50 meter zeggen meestal niets, het is pas op 150 meter of via tijdsmeting heb je pas een goed vergelijk.
Het spijtige is wel dat je altijd blijft kloten met mogelijk slechte start, reactietijden ed.
Je zou een robot moeten kunnen laten rijde op bijde scooters :p
 
@ Beunhaas: Kheb nog een paar filmpjes van u vanop Zottegem en nog paar pics ook.

En Lint: de minpunten zijn al gezegd en moeten niet herhaald worden. Maar ik vond het overt algemeen een toffe meeting.
Kheb iets van een 150 foto's van Lint, ga de beste eruit halen en hierop zetten deze avond als ik trugkom van me werk.

grtz ;)
 
Freezingmass said:
@ Beunhaas: Kheb nog een paar filmpjes van u vanop Zottegem en nog paar pics ook.

En Lint: de minpunten zijn al gezegd en moeten niet herhaald worden. Maar ik vond het overt algemeen een toffe meeting.
Kheb iets van een 150 foto's van Lint, ga de beste eruit halen en hierop zetten deze avond als ik trugkom van me werk.

grtz ;)


ik heb u al dagen nimmer op msn gezien, ik wil die foto's :p ;)
 
Back
Top