Scootermeeting LINT 9 JULI !!!!

dat is wel een goed idee!!

maar zal mss wel zeer kostelijk uitkomen voor de organisatie!

andere oplossing > mss wat meer in het zicht de meeting houden (dus op een deels afgesloten openbare weg?)
 
hier in dendermonde is een uitstekende plaats :)
komen zelden auto's

baan 10 meter breed

asfalt (zonder putten)

en 1 km lang :p

spijtig genoeg ni dicht gelegen bij Lint :(
 
Ben het voledig eens met de comentaar (standpunten) van blue_rox_twins over deze meeting.

En vind alchohol vind ik ter strengste verbode @ meetings...


Voor de rest was het heel gezellig!


Grtz
 
Machiel. said:
weet ik ook wel, maar op de site stond dit!

- 12 u einde van de inschrijving

- 12 u 15 start van het sprinten

ik was om 12:15 aan de start, mocht niet meedoen oid, was te laat zeiden ze, en ook tegen meerdere mensen :X

als je zo iets zegt dan lieg je want ik stond zelf aan de sprint en heb om kwart na 12 tege NIEMAND gezegt dat ze niet mochte meedoen omdat ze te laat waren ik heb enkel tege enkele mense gezegt dat ze moesten wachten tot hun klasse aan de beurt was maar dat dit niet lang ging duren. en als de mensen dan gewoon weggaan is dit niet mijn probleem en ik kan ik daar ook niets aan doen!
 
jullie hebben allemaal makkelijk praten over die jupiler maar het is echt niet makkelijk om mense hie rin de buurt te vinden die willen komen helpen als ze geen biertje krijgen...! je kan er over zeggen wat je wil enkel de medewerkers dronken bier en die waren niet zat ofzo...

Freekyrox!! said:
Ben het voledig eens met de comentaar (standpunten) van blue_rox_twins over deze meeting.

En vind alchohol vind ik ter strengste verbode @ meetings...


Voor de rest was het heel gezellig!


Grtz
 
Ik en mijn vader en nog mensen hebben een nieuwe politiek partij opgericht en gaan er zo proberen voor te zorgen dat er asfalt komt.
DeNdRiEzEn said:
volgend jaar stiekem asvalt over gieten?
 
allemaal goed, maar toch is het spijtig dat er om 3 uur niemand meer instond voor de veiligheid rond de sprintbaan, niet vooraan of niet achteraan!

> enkel candyman was nog diegene die beetje gezag in handen had tijdens de laatste sprints!
 
Charis said:
jullie hebben allemaal makkelijk praten over die jupiler maar het is echt niet makkelijk om mense hie rin de buurt te vinden die willen komen helpen als ze geen biertje krijgen...! je kan er over zeggen wat je wil enkel de medewerkers dronken bier en die waren niet zat ofzo...

Srry dat je dit niet kan voorkomen is bullshit!

Ga je dan zatzuipen na de meeting in een café samen met deze mensen.

Dit is het laatste dat ik erover zeg.

Grtz
 
Charis said:
als je zo iets zegt dan lieg je want ik stond zelf aan de sprint en heb om kwart na 12 tege NIEMAND gezegt dat ze niet mochte meedoen omdat ze te laat waren ik heb enkel tege enkele mense gezegt dat ze moesten wachten tot hun klasse aan de beurt was maar dat dit niet lang ging duren. en als de mensen dan gewoon weggaan is dit niet mijn probleem en ik kan ik daar ook niets aan doen!


ik vroeg het aan iemand met een crew shirt aan, en die zei tegen mij, en anderen, dat we niet meer mee mochten doen oid. maarre ik lieg dus NIET

dit was dus om 12:15
 
De foto's van de schade. Heb het alweer snel bijgewerkt. Maar dat is toch tijdelijk, want er komen weer optische wijzigingen en een nieuwe kleurstelling ;). Dit stond al op de planning, maar dat gebeurt pas wanneer mijn hok klaar is voor de spuiter. Maar ik doe er eigenlijk nooit iets aan :p.

voetenplank.jpg

voorkap.jpg

Uitlaat.jpg


Niemand toevallig filmpje van Mark toen ie het weiland in ging (de koeien kwamen op hem afgerend :p)?
 
Freekyrox!! said:
Srry dat je dit niet kan voorkomen is bullshit!

Ga je dan zatzuipen na de meeting in een café samen met deze mensen.

Dit is het laatste dat ik erover zeg.

Grtz

idd dit is gewoon bullshit..
waarom kom je niet als er geen drank is? echt onzin..
als dat zo is zijn het maar een stelletje zuiplappen daar..


Machiel. said:
ik vroeg het aan iemand met een crew shirt aan, en die zei tegen mij, en anderen, dat we niet meer mee mochten doen oid. maarre ik lieg dus NIET

dit was dus om 12:15

dit heb ik inderdaad van meerdere gehoord :)
dat ze geweigerd ware omdat ze te laat waren .. :?
en dat er gezegd werd: wacht op je klasse.. OK..
maar niemand wist wanneer wat ging beginne dusja..
 
Trouwens ik heb wel 5 a 6x moeten sprinten voordat ik gewonnen had,
waarbij het weldegelijk steeds zwaarder werd om te winnen, dit was gewoon een leuke sprint zonder de echte toppers want die waren er gewoon niet in lint. Ik had 19,2 Pk die dag maar geen piekvermogen een hele mooie gelijke lijn, en dat liep gewoon heel erg goed.
 
ik had 20pk en lag dr al na de 1e x uit:p eerste sprint had hij valse start dus hij won, wij kwamen terug werd er gezegt: nja doe nog maar een keer.

dus wij nog een x scheelde ut gwn maar 30cm ofso:p
 
Tremble said:
Trouwens ik heb wel 5 a 6x moeten sprinten voordat ik gewonnen had,
waarbij het weldegelijk steeds zwaarder werd om te winnen, dit was gewoon een leuke sprint zonder de echte toppers want die waren er gewoon niet in lint. Ik had 19,2 Pk die dag maar geen piekvermogen een hele mooie gelijke lijn, en dat liep gewoon heel erg goed.

pk's zeggen niet alles.
Ik denk dat je wel meer concurrentie had als iedereen wist wanneer en hoe ed de 'competitie' was. (niet van mij hoor :p
 
Ditechist said:
dus als ik met mn 10 pk scooter aan kom heb ik nog kans tegen 20 pk scooters?

Voorbeeld:
19 pk scooter vs 24pk scooter.

19 pk scooter vlamp de 24pk scooter.
denk bv aan gewicht ed.
 
Back
Top