Scootermeeting: Illegale brommerraces op bedrijventerein Acht!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Sjoerdyo




Dit is echt koel! Straks gaan ze jou van alles vragen en komt er nog eens een artikel in die krant over scooters ofzo.

Misschien kunnen we nederland wakker schudden :) Oke me fantasie slaat op hol :)

Het is de bedoeling dat gewoon de waarheid in de krant komt!!!
Ik wil gewoon dat die vent die lulkoek rechtzet!!!
Een journalist moet zich goed laten informeren en geen lariekoek schrijven!!!
De dingen die niet waar zijn wil ik gewoon rechtzetten en natuurlijk meteen ervoor zorgen dat men snapt dat wij niet een stelletje randdebielen zijn!!!!
Ik vind gewoon dat dat stuk wat hij heeft geschreven echt niet kan qua waarheidsgehalte!!!!
En dat moet gewoon rechtgezet worden!!!
En ik vind het nog leuk om te doen ook!!!
Dus mja ik hoop dat het goed komt!!!

p.s Ik ben er heel het weekend niet dus denk dat jullie het nieuws wat later horen of ik laat iemand anders effe posten!!!!

8)
 
Originally posted by Sjoerdyo


Ja dan is het dus midner erg, duh. 1 of 3 autos slopen das nogla een verschil. Dus met echt goede argumenten kom jij ook niet :|
Tuurlijk heb je gleijk en is het triest, maar ga ff niet zo stoer de opa uithangen hiero. Op het moment is het anders precies zoals er al gezegd werd. EN ik vind dat er hierbij wel genoeg over gezeurd is... Dit gaat namelijk weer helemaal nergens over...
:)

Jij moet als je quote het WEL goed doen...

Aidix zegt dat er 3 vlaggen waren en er daarvan 1 kapot gemaakt werd.
Hij vroeg of het MINDER erg was als er 1 vlag kapot gemaakt wordt VAN DE DRIE of als er 1 vlag kapot gemaakt wordt als er maar 1 hangt. Alleen verving hij als voorbeeld de vlag door een oto :)

Tsja, ik vind het gewoon in-en-in triest om spullen van anderen kapot te maken, maar ja, da's mijn mening.
Ik was er overigens niet bij dus kan eigenlijk geen commentaar hierop leveren...dus dat doe ik ook niet. :)
 
Papperazzi en cencuur gebeurt hier ook, ze gaan niet vertellen dat de politie onder de taart is weg gesjeezd.
 
Originally posted by VDM
Echt sneu om te zeiken over die vlag, helemaal als je er niet bij bent geweest, dan heb je totaal geen idee van de situatie ed.

Ik denk dat ik hier ook mee wordt bedoeld, mgoed...

Ik weet beetje uit ervaring hoe dat soort dingen gaan. Je bent gewoon loos bezig en hebt gein, maar volgende dag denk je dr over na en vindt het best sip wat je gedaan hebt...
 
Originally posted by -=PIN=-


Jij moet als je quote het WEL goed doen...

Aidix zegt dat er 3 vlaggen waren en er daarvan 1 kapot gemaakt werd.
Hij vroeg of het MINDER erg was als er 1 vlag kapot gemaakt wordt VAN DE DRIE of als er 1 vlag kapot gemaakt wordt als er maar 1 hangt. Alleen verving hij als voorbeeld de vlag door een oto :)

Tsja, ik vind het gewoon in-en-in triest om spullen van anderen kapot te maken, maar ja, da's mijn mening.
Ik was er overigens niet bij dus kan eigenlijk geen commentaar hierop leveren...dus dat doe ik ook niet. :)

Sorry? Wat jij zegt begrijp ik wel, maar dat bedoel ik toch ook. Als zij drie vlaggen hebben, of als ruud 3 hekken heeft, dan is het toch minder erg dat je 1 van de 3 hekken van ruud sloopt ipv dat als ruud er maar 1 heeft en je sloopt die?

In geval 1 heeft hij nog 2 hekken en in geval 2 heeft hij niks meer en kan zijn scooter zo gelift worden uit zijn voortuin.

EN geen commentaar erop leveren? Dat heb je al gedaan in je reply :|
 
Originally posted by NastroAzzuro


Ik denk dat ik hier ook mee wordt bedoeld, mgoed...

Ik weet beetje uit ervaring hoe dat soort dingen gaan. Je bent gewoon loos bezig en hebt gein, maar volgende dag denk je dr over na en vindt het best sip wat je gedaan hebt...

Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar ik vind het niet sip, misschien is het niet slim geweest, hadden we het beter niet kunnen doen, maar het is wel gebeurd, en als de politie niet was komen opdagen was het niet gebeurd...
 
Originally posted by Sjoerdyo


Ja dan is het dus midner erg, duh. 1 of 3 autos slopen das nogla een verschil. Dus met echt goede argumenten kom jij ook niet :|
Tuurlijk heb je gleijk en is het triest, maar ga ff niet zo stoer de opa uithangen hiero. Op het moment is het anders precies zoals er al gezegd werd. EN ik vind dat er hierbij wel genoeg over gezeurd is... Dit gaat namelijk weer helemaal nergens over...

Ik moet jou schijnbaar NOG een keer quoten om te laten zien dat jij het TOEN nog ! NIET ! had begrepen...

1 of 3 auto's slopen da's nogal een verschil?
Of je begreep het wel maar je bent zo in de war op dit moment dat je niet normaal kan formuleren...

Geef ik commentaar? Zeg ik: "Ik vind het dom dat jullie toen in Eindhoven die vlag hebben gemold?"
Nee, idd, dat d8 ik niet nee...

Ik zeg alleen dat ik het enorm dom vind om spullen van anderen te vernielen; Geef ik hiermee mijn mening op het "vlagincident" in Eindhoven? Wtf kan mij die vlag schelen, ik was er niet eens...als ik er wel was had ik idd misschien wel geprobeerd het tegen te houden maar IK WAS ER NIET dus kan ik er NU ook niets over zeggen of het fout of goed was...
 
haha schitterend dit !!!!! :W

dat van die vlagge hadden we kunnen verwachten, mja schijt eraan :)
ohja voor de sneaky onderkoffer police die dit leest :
WAHAHA LOSERS!!!

8)
 
Originally posted by VDM


Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar ik vind het niet sip, misschien is het niet slim geweest, hadden we het beter niet kunnen doen, maar het is wel gebeurd, en als de politie niet was komen opdagen was het niet gebeurd...

Kijk, daar denk je dan dus achteraf aan, op het moment zelf heb je fun gehad :)
 
Originally posted by Tha Bomb
haha schitterend dit !!!!! :W


ohja voor de sneaky onderkoffer police die dit leest :
WAHAHA LOSERS!

8)

De Bom geniet :p

Zo krijg je je scoot natuurlijk nooit terug he :p of heb je em al terug?
 
Originally posted by NastroAzzuro


De Bom geniet :p

Zo krijg je je scoot natuurlijk nooit terug he :p of heb je em al terug?
nee, maar ik hang elke dag aan de lijn :)
ik stalk hem, hij word het al zat. Denk dat ik binnenkort wel terug krijg. 8)
 
Originally posted by -=PIN=-


Ik moet jou schijnbaar NOG een keer quoten om te laten zien dat jij het TOEN nog ! NIET ! had begrepen...



Leg de nadruk erop jah doe of ik dom ben waar ben je nou mee bezig man?



1 of 3 auto's slopen da's nogal een verschil?
Of je begreep het wel maar je bent zo in de war op dit moment dat je niet normaal kan formuleren...



1 of 3 autos slopen scheelt een hoop, stle je neemt 3 otos van 20 ruggen, dan verniel je voor 20 ruggen in het eerste voorbeeld, en in het 2e voorbeeld voor 60 ruggen. Is dus 3x zo erg. Tjees wat doe je nou moeilijk? Das toch logisch, begrijp dan wat IK er mee wil zeggen, dat het een loos argument is. HIJ formuleert het verkeerd en DUS heeft hij slechte argumenten. Het is en blijft erg, maar dat zegt hij niet, hij vraagt of het midner erg is, en JA dat is midner erg ja. Als je hem wel begrijpt waarom snap je dat simpele van mij dan niet?



Geef ik commentaar? Zeg ik: "Ik vind het dom dat jullie toen in Eindhoven die vlag hebben gemold?"
Nee, idd, dat d8 ik niet nee...



Jij zegt:

"Tsja, ik vind het gewoon in-en-in triest om spullen van anderen kapot te maken, maar ja, da's mijn mening. "

Wat is er gebeurd? Mensen hebben spullen van anderen kapt gemaakt.

Conclusie? Jij vind het dus in-en-in triest dat men die vlag heeft gemold.

Ook zo simpel als een koek en ei, volgens mij zit jij op een geheel andere denklijn dan mij... Maar dit lijkt mij toch echt het meest logisch.



Ik zeg alleen dat ik het enorm dom vind om spullen van anderen te vernielen; Geef ik hiermee mijn mening op het "vlagincident" in Eindhoven? Wtf kan mij die vlag schelen,



Daar heb je een goed punt, mij ook helemaal niet, en ik hoop dat je mij nou begrijpt want dit gaat echt nergens over, zoals ik al meteen zei, maar het ging dus nog ff door, dna kan ik het ook neit laten mijn visie te geven



ik was er niet eens...als ik er wel was had ik idd misschien wel geprobeerd het tegen te houden maar IK WAS ER NIET dus kan ik er NU ook niets over zeggen of het fout of goed was...
 
Originally posted by Tha Bomb

nee, maar ik hang elke dag aan de lijn :)
ik stalk hem, hij word het al zat. Denk dat ik binnenkort wel terug krijg. 8)

pas maar op dadelijk wordt je opgepakt voor stalken van een ambtenaar in functie:p

maar goed over die meeting dat het tof was snap ik wel(was er graag geweest).maar doordat de politie komt veranderd de stemming en gaat er een vlag in rook op??? dat vindt ik dus wel triest.:'(
kijk t zijn niet mn vrienden maar ze worden er ook maar op af gestuurd om eens te kijken hoe de situatie is.
er zijn dan altijd mensen die t nodig vinden om hun mening maar al te duidelijk te laten horen.
en kankerwout juut of whatever is duidelijk een belediging en dat wordt niet getolereerd
als je mij kankerlijer of wat dan ook noemt stamp ik je ook voor je ei,alleen hun hebben nou eenmaal meer opties als wij(en ze mogen niet slaan)

op zich kattekwaad is ok maar slopen is niet nodig.
regel een manier dat dat ding weer wordt vergoed,door de "daders" en medeplichtigen
is gelijk weer een mooi voorbeeld dat scooterrijders ook sociaal kunnen zijn...............toch:?:?
 
Originally posted by mike

op zich kattekwaad is ok maar slopen is niet nodig.
regel een manier dat dat ding weer wordt vergoed,door de "daders" en medeplichtigen
is gelijk weer een mooi voorbeeld dat scooterrijders ook sociaal kunnen zijn...............toch:?:?

Dit vind ik een heel goed idee, en licht daar de krant over in, tadaaa!
Dus money inzameln op giro ............
 
Het kutste was dat ie nog amper brandde ook..

:rolleyes:

Hou alsjeblieft op met dat gezeik over die vlag, met de meeting in Klaaswaal zijn er een aantal vlaggen inclusief stok (Koninginnedag he) gestolen....is daar ooit over geluld? NEE.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top