Scooterevent Geel zaterdag 3 mei

Is bij Antwerpen als ik het goed heb... Vanaf R'dam 1 uurtje rijden ofzo :)

Ik zal zeker aanwezig zijn! weet nog niet of dat met mn SF is of booster...

En de kosten erbij zetten is ook wel handig :)
 
zeker aanwezig!! eindelijk nog eens een meeting in antwerpen! spijtig dat lint is weggevallen... hoop dat er snel meer informatie volgt over deze meeting!
 
johnny niet zeuren wij zijn gewoon aanwezig:W
schrijf ons maar op! heb weer is zin om te knallen(hopelijk komt het gevoel dan weer wat terug...)
 
Als er iemand is uit de buurt van Dordrecht (of richting Antwerpen vanaf Rotterdam) die mee wil rijden met mij dan moet die even een gil geven :W
 
Zoals het er nu uitziet, ga ik er denk ik maar ff naartoe :D

Als je wat foto's van de baan maakt, dan trek je denk ik meer mensen, omdat ze dan zien waar ze op moeten sprinten.
 
Zoals het er nu uitziet, ga ik er denk ik maar ff naartoe :D

Als je wat foto's van de baan maakt, dan trek je denk ik meer mensen, omdat ze dan zien waar ze op moeten sprinten.
Foto's zijn in aantocht. Vrijdag 1 februari gaat er meer informatie komen en ook foto's. Ga ik persoonlijk voor zorgen. Dus kom vrijdag 1 februari in de avond maar eens een kijkje nemen en dan zal je de nodige informatie vinden die jullie nodig hebben.

Gtz,
Sanke
 
Ik zou ook nog wel willen komen, ik woonde daar vroeger paar km vanaf..
Voor ik iig naar het hoge drenthe verhuisde :D.
Ik kom waarschijnlijk ook, als ik iemand vind die wil rijden.
Gaat er niemand die heengaat langs hoogeveen/drenthe?
 
Gelieve voor de sprint u wel op voorhand in te schrijven zodat het ter plaatse snel vooruit gaat en zo hoeft niemand lang te wachten. En zo hoeft u ook niet aan de stand inschrijvingen aan te schuiven.
 
Tege dan is hopelijk men scooter klaar,
maar ik kom zoiezo langs!
Is vlakbij :p!
Leuk dat er een meeting is in geel.
Veel succes verder ;)

Wouter
 
Ingeschreven +ralf+
Ik kom dan lekker 250km uit het noorden naar jullie toe gereden :D

Ben benieuwt naar de opkomst, tegenstand en gezelligheid :+
 
Back
Top