scooter vervoeren

Ditech Driver

Well-Known Member
ik wist nie precies waar ik het moest plaatsen dus doe k het maar hier... ik ga vrijdag een scooter kopen en ben nog aan het peinzen hoe ik dat ding mee ga nemen. k dacht gwoon aan een aanhanger maar hoe ga ik hem vastzetten. of is het handig als ik bv matrassen neer leg en dan me scooter neer leg zodat me kappen niet beschadigen. k hoop op nuttige tips.
 
Advertisement - register to remove this

ik woon in hoofddorp en heb laatst een splinternieuwe scoot uit doordrecht gehaald

wat ik heb gedaan is zet de scoot in het midden van de aanhanger
NIET OP DE BOK

dan met 2 sjorbanden aan het stuur kruislings(rechterhandvat aan linkerkant van kar en andersom) vastgezet.

dan aan de achterkant gewoon aan de beugel of frame vastzetten (dit hoeft niet kruislings

nu staat hij redelijk vast

nu gaat iemand op de scoot zitten en trekt een ander de banden strak vast

hierdoor is de scooter gedeeltelijk in de veren getrokken

nu kun je gewoon rijden maar je kunt evt balkjes tegen de wielen en de zeikant van de kar zetten





ps: scoot niet neerleggen op matrassen oid hierbij heb je zeer veel kans op breuk vd kappen
 
zijn van die banden lijkt een beetje op autogordels maar dan wat smaller:p daarmee kun je vanalles vast zetten, en daar zit dan soms zon soort krikje op dat je ze strak kan trekken. (ook wel sjorren:p)
 
Back
Top