Scooter-Stunt TOPIC!!!!!!!!!!!!

M

Mallerosi

Guest
Dit gedeelte van het forum is voor de Stunters onder ons!!!

Hier kun je foto's van je tricks plaatsen en er dingen over vertellen, of natuurlijk vragen hoe je een bepaalde trick doet!!!

Greetz Mallerosi
 
Advertisement - register to remove this

ahaa :) ok ik zal es mijn shit posten he

Oud filmpje van mij

Stoppietje van mij :

115-1556_IMG.jpg


Wheelie van mij :

kreezie%20wheelie%20Steven%20!.jpg


Special wheelie`s van mij :

Huplaaa.JPG


S%205.JPG


S4.JPG


Nog ff gewoon wheelie`tje rechtstaan op de achterste steuntjes :

Stunt%201%20(5).JPG


Stunt%20insane.JPG


TrickZ.JPG
 
lainon die met 1 been erop en 1 been ernaast is zo f*king masterlijk respect man en voor de rest natuurlijk ook :p ik moet ook maar eens gaan oefenen, mijn record: 5 meter hahaha nog ff dooroefenen dus ;)
 
hmz ik graak nu ook niet meer zo ver :( sinds THE POLICE mn derbi nam en mn gianelli conti en mn dik buisje ( DERBI FOR RACING ONLY ) meenam :( alleen nog sproeiers diameter : 38 heb ik :( meer niet

het lukt nog :) maar nietmeer zo veR als vroeger

maar nog 1 jaartje dan mijn KTM 450 cc Supermotard :~
 
eej heeft iemand misschien nog n tip voor me hoe je met n stnd onbegrensd scooter n wheely maakt, want heb vanalles geprobeerd (ver naar achter zitten en optrekken goed timen) maar dan nog.... of heb ik gewoon meer power nodig?

Respect voor LainoN trouwes!
 
ReesMonster said:
eej heeft iemand misschien nog n tip voor me hoe je met n stnd onbegrensd scooter n wheely maakt, want heb vanalles geprobeerd (ver naar achter zitten en optrekken goed timen) maar dan nog.... of heb ik gewoon meer power nodig?

Respect voor LainoN trouwes!

OEFENEN
het ligt ook aan wat voor scoot je heb
mij lukt het met een std. BEGRENSDE zenith (80KG)
 
haha mannen :) heb dernet op special wheelie s geoefend :) HIER HET IS AL EEN BEGIN !

Batz%20Negative.JPG

Batz%20copy.jpg


het is nog niet zo vet :) maar het is vakantie dus OEFEN ik wel veel zal mn pics dan wel posten +ralf+
 
Back
Top