Scooter-Stunt TOPIC!!!!!!!!!!!!

M

Mallerosi

Guest
Dit gedeelte van het forum is voor de Stunters onder ons!!!

Hier kun je foto's van je tricks plaatsen en er dingen over vertellen, of natuurlijk vragen hoe je een bepaalde trick doet!!!

Greetz Mallerosi
 
Advertisement - register to remove this

alexcopy.jpg


alexstaandcopy.jpg


alexweereenseenwheelie.jpg


drscopy.jpg
 
ik kan met me runner een klein stukje met knieën op het zadel wheelieën.
Maar runner is geen fijne stunt scoot daarom heb ik er misschien verre weg wel een beetje spijt van dat ik hem aangeschaft heb had beter een slider kunne pakke oid ofzo
 
Last edited by a moderator:
ReeL said:
doet ut niet bij mij, de link wel maar alsk um open in wmp
dan krijg ik dat water gedoe.. heb wel goeie codecs iig, en alsk divx player doe
reboot men pc.. :?

:S vaag doet t bij mij prima als ik rechter muisknop:doel opslaan als ... doe en dan gewoon afspeel in wmp cker weten dat je de goede codecs hebt?
 
een dag voor mij niet gewheelyt is een dag niet geleefd.
vind t wel stoer wheelyen ik doe t namelijk op een cittatje ook 2 benen aan 1 kant, voeten boven eht stuur, staand en probeer steeds wat nieuws.
ben ook al 2/3 keer achterover geklapt maar laatste tijd heb ik tog mn 8terrem maar eens flink ontvet enshit dus nu gaat t wel weer.heb nog geen echt goeie fotos maar zal binnenkort wel is vragen of iemand er wat voor me schiet.
 
Ik ben nu een beetje aan het oefenen met wheelie's , zorgen dat ie na een autowheelie in de lucht blijf en dan steeds harder gaan..
30 meter lukt nu al dus dat is wel tof.
 
Ben nu ook beetje aan het oefenen op wheelies, meer hoef ik niet te kunnen :p

Kan nu al zo'n 50 meter (met een beetje geluk) wheelien.. Maar was in het begin ook bang om achterover te klappen...

Ga gewoon een keer dagje wheelien zonder kappen, dan kom ik vast een stuk verder ;)
 
Ik wheelie sinds kort ook aardig wat af, vaak doen we dat gewoon met een groepje, met o.a. benelli k2. Vroeger wheeliede ik wel, maar deed ik het puur op vermogen, nu doe ik het met stad scoot, en begin het ook al door te krijgen op een cita. Is altijd wel lache, beetje gek doen. Zolang het maar kan en je niet mesnen in gevaar brengt.

Dennis
 
als je lang wilt wheelien moet je met je scoot zover 8ter over dat je bij je eigen denkt ik klap 8ter over en dan kun je gewoon aan de gang blijve

ik kan het nu ook goed marjah ik ben ook iederdag voortaan bezig met wheelien alleen me ballans moet ik nog onder de knie krijge.

laterzzzz nick
 
als je lang wilt wheelien moet je gewoon net onder het kantelpunt blijven en steeds gas stootjes geven totdat je weer in het kantelpunt zit hoelang die gasstootjes moeten zijn is afhankelijk van het gewicht van de scooter, de berijder, het vermogen van de scoot en snelheid waarmee je op het achterwiel rijd als je op het kantel punt gaat zitten of steeds net erboven blijf je remmen verlies je veel snelheid en wordt het dus allemaal weer instabieler (en krijg je sneller "wheeliekramp"ben je ook gelijk een stuk gevoeliger voor windvlaagjes en/of een niet ideale toestand van het wegdek (lees hobbeltjes kuiltjes andere oneffenheden) imo is een lage snelheid in je wheelie is alleen gunstig als je wilt manouvreren verder is HOE HARDER HOE BETAH !!! :p
 
Back
Top