Scooter-Meeting Ter-Aar 4...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Mol
Uiteindelijk hebben ze mij gezegd dat het max 2 weken gaat duren voordat die grafiek er komt. Dus gewoon afwachten allemaal.

Ben heel erg benieuwd!
Maar al staat hier straks een grafiek met 38pk geloof ik het nog niet. Grafiek maak je zo na...

Maarjah... ben benieuwd...
 
Als ze een grafiek van 38 posten ga ik erheen om het te zien met eigen ogen. Dus gewoon afwachten. Ik denk persoonlijk niet dat het mogelijk is om met een 2takt blok uberhaupt boven de 30pk te komen zonder gekke toevoegingen, andere brandstoffen of wat dan ook.
 
Originally posted by Mol
Als ze een grafiek van 38 posten ga ik erheen om het te zien met eigen ogen. Dus gewoon afwachten. Ik denk persoonlijk niet dat het mogelijk is om met een 2takt blok uberhaupt boven de 30pk te komen zonder gekke toevoegingen, andere brandstoffen of wat dan ook.

ja idd. Ik kan ook over de 20 scoren met std evotje voor een minuutje met metanol in de tank. :D
Blijft alleen niet veel van over dan :p

maar zoals een vriend van mij al zei: het is gewoon niet slim als ze liegen. Ze willen een bekende naam krijgen door zoiets te zeggen. Maar er komt een keer een dag dat iemand 3000 eurie neer legt en zegt: ik wil ook over de 30 scoren....
En dan kunnen ze het niet waar maken....
 
nieuwkoop is wel strak plan opzich, denk dat je helemaal 8erop het industrieterrein wel kan vlammen maar niet met dezelfde opkomst als in Ter Aar....
 
nogmaals ff voor de duidelijkheid: UST power heeft de avatar voor de grap gemaakt. Het is dus niet echt ons logo en dat UST op IST lijkt is toeval. Het is niet expres zo gekozen. Dus wees maar niet bang dat we op de een of andere manier op jullie proberen te lijken.
 
das met heel veel van die dingen want laat me raden de S en de T staan voor scooter team of scooter tuning dit gebruiken veel vrienden clubs :D
dus ga nou niet kinderachtig doen en maak het gewoon goed :henko: :D:D

mzzls polak
 
Wie zegt dat ik er problemen mee heb muggenzifters :?, en nou ga je me betichten van kinderachtig doen, ik had je vader kunnen zijn:p

Zoals een paar reply's geleden: laat maar zitten, ik ga er vanuit dat je je grapje nu wel geslaagd vind en dat je die avatar weghaald, het is nu wel duidelijk, als je 'm niet weghaald naam ik aan dat je ONS in de maling wild nemen, en dat lijkt me niet echt de bedoeling, aangezien we je nix misdaan hebben, je naam is cewl, dus das prima, en je prestaties zullen ons ook niet beinvloeden:)D) neem ik aan, dus nu je avatar nog, ik vond het een leuke grap, maar laat het aub wel bij een grap, anders nogmaals, is het geen leuek grap meer ;)

groeten, Jacco...

:*
 
Originally posted by Jacco
Hmzz, Erik, beetje vaag om net een andere account te hebben aangemaakt vind ik, schaam je je ergens voor :?

Ik neem aan dat iedereen hier wel zo verstandig is dit niet eens meer te gaan proberen hier in Ter Aar:|

Wat mij betreft is het leuk (???) geweest hier en als er dan toch een paar paupers zijn die het nog ff willen proberen, doe het dan in Langeraar, of in het O-zo-mooie-Aarlanderveen, das hier 5 km's vandaan...

Doe jullie best zou ik zeggen...
Misschien is het wat om een meeting te houden met een testbank zonder dat er gereden wordt? (Met een kleinere groep;))


K heb dus een andere account aangemaakt omdat die andere t nie meer deed... k kon op de een of andere manier nix meer posten...
 
Originally posted by aerox-evo70
Volgens mij heb ik aan het begin nog aan je gevraagd of je normaal wou doen en een helm op wou zetten...

A-Bizar hier: gozer , ik pruttelde 10 a 15 km per uur.
Jij was die sukkel die elke keer volgas tussen de mensen aant rijden was.
Met die aerox wit/blauw.


joh, je heb aan mij nix gevraagd, ik heb alleenmaar MET helm gereden, en NIET volgas door de mensen heen, er heeft wel iemand anders op me scooter gereden dus dan was hij dat, en als je niet weet tegen wie je het heb hou dan aub je grote smoel
 
Originally posted by black_white
:rolleyes: zo als je ziet staan er smylies achter maar sorry bij deze

:*;)

Maar gaat dit topic verder nog wel ergens over, ik bedoel de meeting is geflopt, en verder kunnen we denk alleen nog maar off. gaan....

Abus maar?
 
Originally posted by Aeroxbluewhite
joh, je heb aan mij nix gevraagd, ik heb alleenmaar MET helm gereden, en NIET volgas door de mensen heen, er heeft wel iemand anders op me scooter gereden dus dan was hij dat, en als je niet weet tegen wie je het heb hou dan aub je grote smoel
Als JIJ een MEETING "organiseert" en dan een vriend zonder HELM VOLGAS door het publiek laat blazen, dan spoor jij niet. Mafkees!

Jacco, ik wil in dit topic graag nog 2 weekjes wachten op MBV..
 
laten we anders eerst wachten op de uitdraai van MBV of weet je een andere plek waar ze hem kunnen posten

ps. die mini gp heeft ms geen 35 pk maar bruut is ie zeker
 
Originally posted by KrYptonite
Uhhhh....stil is.

Bjornnnnn, zet nou een uitdraai online dan.....


Waar gaat dit over dan :?

En ok, tis niet aan mij, maar ik zag het een beetje de verkeerde kant opgaan, maar goed, die uitdraai wil ik ook zien :W8P:p
 
Originally posted by Mol
Als JIJ een MEETING "organiseert" en dan een vriend zonder HELM VOLGAS door het publiek laat blazen, dan spoor jij niet. Mafkees!

Jacco, ik wil in dit topic graag nog 2 weekjes wachten op MBV..


als die vriend zonder helm gaat rijden is dat tog niet mijn probleem en ook niet het jouwe toch?? of zie ik dat verkeerd... 50% reed trouwens zonder helm dus... tsja
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top