Scooter meeting Ter-Aar 3

het stond eerst op www.meetingteam.tk van de vorige meeting..... kan het nu niet meer vinden.... je moet in ieder geval langs het water rijden langs Hans Verkerk Keukens tot je bij het industrie terrein komt en daar erop gaan, dan vind je het vanzelf denk. zal nog ff zoeken voor een plattegrondje
 
jooooooooo ik kom dus met auto omdat me blok uit elkaar licht voor verdere tuning en omdat mark met mijn zuigertje rijd en er bij tiptop is ingebroken dus me zuiger weg. maar vertel hoe ik er kom aub anders ben ik were helf uur aan zoeken en das zonde.
 
Originally posted by kiwi-rox
jooooooooo ik kom dus met auto omdat me blok uit elkaar licht voor verdere tuning en omdat mark met mijn zuigertje rijd en er bij tiptop is ingebroken dus me zuiger weg. maar vertel hoe ik er kom aub anders ben ik were helf uur aan zoeken en das zonde.

dan gaan we toch eerder weg kiwi......
Ter aar zit je zo en is ook nie groot :p


Ik kom ook met oto met kiwi want me velgies liggen bij de coater en me kappies liggen er allemaal af. :D
 
Originally posted by A-Bizar
dan gaan we toch eerder weg kiwi......
Ter aar zit je zo en is ook nie groot :p


Ik kom ook met oto met kiwi want me velgies liggen bij de coater en me kappies liggen er allemaal af. :D

he lul dat gaat toch niet, moet tot half 2 werken 8p
 
Ja het was gruwlijk jongens!!! Ik had het alleen tyfus koud, onderweg getroffen door een hagelbui. burnen van die auto was ook wel vet, kan niet wachten tot de foto's online komen.
 
Naja, gruwelijk iritant dat die gozer op die kart er de heletijd ging rond blazen. Die gozer spoorde echt niet. Valt me weer mee dattie maar 1 scooter geschept heeft zeg, kut sukkel. Volgas door de mensen heen blazen met dat verlaagde grasmaaiertje van um. Je ziet dat ding echt voor geen ene meter rijden hijs echt heel laag dus evaarlijk als je zo gaat rijden....

Maar verder was het wel lache niet veel snelle scooter maar wel leuke opkomst en een mooie impreza....

Nu geduld hebben tot de foto er zijn:p
 
Hmm, wilde eerst nog gaan. Maar vanwege tijdgebrek lukte dat niet, niet echt veel gemist dus.

Ben wel benieuwd naar wat foto's ?
 
Hahah chaos was het zeker, je moest gewoon super goed uit je doppen kijken om niet tegen een andere aan te rijden. Die kart was idd erg gevaarlijk wel mooi om te zien. En die metra kit blaast ook wel hard.
 
jeps, nrx en neon rulesss, schoot echt niet op daar, snelste scoote was boertje terwijl die cilinder zo gaar is als maar kan en dan nog iedereen zoek blazen he, was wel mooi alleen beetje jammer dat ze uitlaat helverwege dwars door de midden scheurde :(

zo zie je maar weer: BODEGRAVEN RULEZZZ( met dank aan boer, six, bart, bryan, niels en natuurlijk tim)
 
heb je niet gezien UST ?
heb eigenlijk niemand gezien die me eruit reed, magoed, vond het wel een geslaagde meeting
als je wilde blazen kon je het beste gewoon aan de andere kant vd kruising gaan, was nog wel rustig daar.
mja, was dus toppie, tot ie meer lawaai ging maken, dacht eerst dat ie los hing (tnx, gast met imbusje 6 :D)
maar later kwam ik er dus achter dat ie gescheurd was, ding in busje geladen en thuis uitlaat eraf gehaald

261003-uitlaatje.jpg
 
Back
Top