Scooter meeting Ter-Aar 3

Originally posted by BaRt@Sp
ik hoop het ook .....

greetzzz

whoot!!!!! ik ga je slaan als je deze meeting niet haald!!!!!!!
Hij blaast nu en je hoeft alleen maar iets groter sproeiertje en je blaast volop gek!
JE MOET EN ZAL GEWOON MEEGAAN NAAR DEZE MEETING MET DE ZIP!

Ik kom trouwens zker weten. Misschien met GF Power :p :D
 
peopletjes uit zevenhoven komen ook, verder man of 6 uit nieuwkoop en uiteraard is AARLANDERVEEN ook vertegenwoordigd alhoewel de ust sonic nog niet klaar is op een leen sr......
 
Originally posted by ust power
peopletjes uit zevenhoven komen ook, verder man of 6 uit nieuwkoop en uiteraard is AARLANDERVEEN ook vertegenwoordigd alhoewel de ust sonic nog niet klaar is op een leen sr......

op wie zun sr ga je dan?!?!? die van jarno?!?
kheb er al zin in...khoop echt dat ik dan me promo heb (zal wel)
 
Originally posted by ust power
peopletjes uit zevenhoven komen ook, verder man of 6 uit nieuwkoop en uiteraard is AARLANDERVEEN ook vertegenwoordigd alhoewel de ust sonic nog niet klaar is op een leen sr......

HHHH Aarlanderveen, shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit daar wonen toch maar 12 mensen. En dan nog scooters hebben ook joh, phoehéé! :p:D:p

Ikke ben dr ook cker weten hoor!! tenzij t regent.....

Maare Andries mijn GF had het er ook wel over dat ze mee wilde, pffffffff!
 
damn, zet die vriendinnen maar in de auto bij kiwi...

rox vandaag in mekaar geprutst, het rijdt wel... maar uber gaar, hoop er nog wat sprints te kunnen winnen, ben benieuwd naar (D)UST !
 
Ja, alleen zondag, ivm de bedrijven van de industr. ter. die niet dicht willen zaterdag....:|:|

Zip is nog niet klaar.....

Maar misschien is er nog hoop voor de 125MB :p
Te herkennen aan de witte tank en blauw frame ;)
 
Originally posted by aerox-evo70
ik hoop het, in bodegraven ging ie voor geen meter... ook niet met 50kg ventje erop :p
ik twijfel nog of ik met scooter kom...
als we komen, komen we waarschijnlijk met vrij veel leuk spul.

Ja boertje dat gaan we zeker winnen van die hebo, jammer dat die van mij uit elkaar licht voor research en verbetering en dat jij met a zuiger rijd ipv c zuiger maar toch moeten we hem kunnen pakken:)
 
Originally posted by ust power
Yep in Aarlanderveen wordt er ook actief getuned, ben ook benieuwd naar jullie prestaties aerox-evo-70 maar goed we zullen zien!

licht eraan wat jullie onder tunen verstaan, als je het net zo doet als amico 70 dan schiet het niet op, en wij hebben tot nu toe nog weinig zelf gedaan omdat we de tijd niet hadden, vanwege school hoopelijk van de winter meer tijd.
 
heey kiwi-rox


wat zijn dat nou weer voor een flauwe grappen

ps mark kan nu alleen sprinten, of ben je zo ongelofelijk snel met je aerox in elkaar zetten,haha
 
Back
Top