scooter inbeslag genomen (belgie)

jordy2142

Well-Known Member
hallo
vannacht is mijn mbk booster in beslag genomenkrij gin op de rollen zonder iemand erop 92 toen ik erop ging zitten 82 na correctie dus 74km u nu is de vraag weet iemand wat dit grapje me gaat kosten en hoelang het gaat duren ?

zat een top performances 50cc giet ijzer op
een leovince tt uitlaat waardoor ik op de rollen moest :S
voor de rest is alles std
heb nog nooit iets dergelijks aan de hand gehad geen strafblad dus misschien gaan ze me niet te hard op de rooster leggen
 
Advertisement - register to remove this

je scooter staat nu bij een bedrijf die auto's en brommers/moto's bijhoud, ze kijken idd sneller naar je scooter als je met een krul rijd.
nu moet je de scooter terug helemaal in orde zetten je bent je uitlaat en misschien je cilinder kwijt. boete kan van 150euro tot 6200euro oplopen, hangt allemaal af van je verleden en wat de rechter zegt, ik denk zelfs dat je je scooter niet terug krijgt tot je voor de rechtbank komt, en je weet in belgie duren zoon dingen HEEL lang. hij kan je trouwens ook een rijverbod opleggen als je dan al 18bent en een autorijbewijs hebt mag je ook niet meer auto rijden uiteraard.
 
uitlaat vind ik niet zo erg die is toch voledig geroest en de cilinder is ook niet van de duurste dus pak voor 150e staat er een nieuwe uitlaat en cilinder op
 
mss laten ze de cilinder zitten en halen ze enkel de uitlaat eraf, als dat het geval is sito uitlaatje kopen, monteren en verkopen. ;)
 
Back
Top