SBO sprints 08 - Nijmegen - 24 augustus

muziek tijdens de dag vind ik ook OKE, hoor je wat anders als alleen maar mensen die gas geven,
en ik kan makkelijker wat lomper doen als er een wazig deuntje opstaat :p
maar jah dat ben ik

maar zoals wieger zegt tijdens finales enzo uit, zeker tijdesn uitleg
 
klein verslagje van mijn kant

na een zware avond Rowen-heze vroeg opgestaan om te vertrekken naar nijmegen
daar aangekomen nog veel moeten doen
voor rem ontluchten,borgen, alles natrekken van bouten pomp goed monteren etc
bij de keuring zat balhoofd bout niet goed aangedraaid. dat gedaan weer keuren me overloop bakje vergeten. maar uiteindelijk tog door gekomen
voor mij het eerst eigenlijk dat er goed gekeurd word en ben er zeker niet optegen:)
TOM goed gedaan:p


toen maar wezen rijden,
scooter stotterde elke run van de dag bij het optrekken en werd steeds erger
maar tussen alles door tog een 6,91 kunnen rijde met erg slechte reactie van 0,39 en stoteren en voor mij dan voor het eerst onder de 7 seconde:)

uiteindelijk tog al 5de of 6de door naar de finales
tegenstander denis melgers hij me beetje uitgelecht hoe en wat alles precies ging etc
sprint gemaakt die voor mij erg slecht ging.
veel stoteren in het begin en een tijd van 7,27
met deze tijd dus zeker niet door.

denis had me uitgelecht dat ik moest wachten met scooter wegzetten omdat de keuring van scooter nog moest komen.
toen ik deze kreeg net alles eraf gedraaid cilinderkop etc ging de keuring nietmeer door
tevens was wel alles goed in orde kwa slag etc dus geen vers spelers hierzo:)

voor mij dus zeker een geslaagde dag!!!
 
De scooter had ik na Hengelo uit de garage getrokken met de hoop dat het probleem van Hengelo verholpen zou zijn, maar helaas :'( Ding kwam telkens pas op toeren op de helft van de baan.

Na een paar keer gereden hebben even naar Meran van EPC gelopen voor te vragen wat dit zou zijn. Na wat dingen geprobeerd te hebben liep die al wat beter. Uiteindelijk gingen we maar eens kijken of we finales moesten gaan rijden. Daaruit bleek dat Daimy finales moest rijden, ik mijn scooter ook maar gepakt omdat ik 0,01 sec sneller als hem was. Eenmaal aangekomen bij het opstellen bleek dat Daimy wel in de finales zou zitten en ik niet. Na wat overleg met de organisatie bleek dat ze een foutje hadden gemaakt en mocht ik wel finales rijden (sorry Daimy :*) In de finales had ik natuurlijk weer een valse start de eerste keer +pippi+ 2e keer maar wat rustiger aan gedaan en ding liep voor geen meter, stotteren bla bla. Nadat ik terug was gelopen bleek dat ik na de nakeuring moest, hier had ik helemaal geen zin in omdat ik mij niet lekker voelde en ik eigenlijk naar huis wou O-) Na een kwartier oid gewacht te hebben zij Bart die ook moest nakeuren dat hij de vorige keer al gekeurd was, en bleek dat we in de standaard klasse niet gekeurd hoefden :#

Toen maar snel naar de groep gelopen en nog finales af kunnen kijken. Tenslotte wil ik iedereen van SCG bedanken voor de gezellige dag, en natuurlijk Meran voor het helpen aan de scooter.
 
Was weer een geslaagde meeting, veel gemeet en shizzles..

Helaas hield de zip het niet vol en is de vertanding kapot gelopen..

Ik wil Nick nog bedanken voor het in bruikleen stellen van zijn zip2000 in de omloop:# thnx nogmaals!+ralf+

Verders had deze meeting ook genoeg minpunten die geregld terugkomen, maar daar maak ik geen woorden aan vuil;)

Tot zondag:)
 
Nadat ik terug was gelopen bleek dat ik na de nakeuring moest, hier had ik helemaal geen zin in omdat ik mij niet lekker voelde en ik eigenlijk naar huis wou O-) Na een kwartier oid gewacht te hebben zij Bart die ook moest nakeuren dat hij de vorige keer al gekeurd was, en bleek dat we in de standaard klasse niet gekeurd hoefden :#

Lol, weer een nieuwe regel ofzo?
 
wie heeft er met een geel hesje nr 28 ( 328 ) gereden?
wie heeft er met een geel hesje nr 25 ( 325 ) gereden?
wie heeft er met een geel hesje nr 33 ( 333 ) gereden?
wie heeft er met een geel hesje nr 38 ( 338 ) gereden?
wie heeft er met een geel hesje nr 39 ( 339 ) gereden? Gideon

De anderen nog :)
 
Dat is niet juist Hans de meetapparatuur was kapot door vocht

Dat zou goed kunnen. Bij mij was het zo van: jij rijdt ook standaard klasse he? dan hoef je niet gekeurd te worden. Niet dat ik iets te verbergen heb, helemaal niet maar had gewoon geen zin meer om te sleutelen :p
 
Ik moet zeggen dat het bij ons ook een stuk rust gaf geen gesleutel etc meer gewoon alles rustig opruimen en wachten op de prijsuitreiking. Ik denk dat dit ook geld voor de crew.
 
Dat zou goed kunnen. Bij mij was het zo van: jij rijdt ook standaard klasse he? dan hoef je niet gekeurd te worden. Niet dat ik iets te verbergen heb, helemaal niet maar had gewoon geen zin meer om te sleutelen :p


Dat kwam omdat jullie alleen gewogen zijn op gewicht, daar wouden we verder niets extra's doen
 
Kort verslagje,

Gisteren behoorlijk gaar doordat ik een keer nodig uitmoest zaterdag :Z.

We begonnen gisteren al slecht, aan de sonic van dinya had ik wat aangepast zodat die onderin nog ietsje meer power had, dit resulteerde helaas in wheelies. Toen de afstelling van hengelo maar weer, gelukkig geen wheelies meer alleen een dinya die geen goede reactietijden neer wou zetten :p, hierdoor een 3e kwalificatietijd neergezet met een reactie van 0.2+ (zat dus gewoon weer een 6.5sec in mits een goeie reactie)

Toen kwam de kwartfinale, ze reed weg met een reactie van 0,21, waarmee ze wel door zou gaan naar de laatste 4!! enkel zag ik inees naar 20-30 meter dat de scooter opeens een dikke wheelie boekte, hierdoor moest ze van het gas en zette ze een 6.9x neer wat 1 honderste langzamer als de nr4 was

op deze foto van de kwartfinale zag je dus dinya lichtelijk omhoog komen, hierdoor maakte ze vlak erna dus een dikke wheelie +ralf+
29o5n9k.jpg


Resultaat: 5e plaats met 3e tijd van de dag: 21+ 1 =22punten

Nu is het extreeeem spannend in de top 3 van de superspecial, namelijk als volgt:

oude + nieuwe stand

dinya = 108 + 22 = 130 punten
mark = 103 + 27 = 130 punten
mart = 101 + 30 = 131 punten

mart gaat dus momenteel aan kop, gevolgt door mark en dinya :)

Eigelijk hoef ik dus helemaal niet te klagen, het ene XSH blok neemt de plaats van het anders XSH blok over :#
 
Kort verslagje,

Gisteren behoorlijk gaar doordat ik een keer nodig uitmoest zaterdag :Z.

We begonnen gisteren al slecht, aan de sonic van dinya had ik wat aangepast zodat die onderin nog ietsje meer power had, dit resulteerde helaas in wheelies. Toen de afstelling van hengelo maar weer, gelukkig geen wheelies meer alleen een dinya die geen goede reactietijden neer wou zetten :p, hierdoor een 3e kwalificatietijd neergezet met een reactie van 0.2+ (zat dus gewoon weer een 6.5sec in mits een goeie reactie)

Toen kwam de kwartfinale, ze reed weg met een reactie van 0,21, waarmee ze wel door zou gaan naar de laatste 4!! enkel zag ik inees naar 20-30 meter dat de scooter opeens een dikke wheelie boekte, hierdoor moest ze van het gas en zette ze een 6.9x neer wat 1 honderste langzamer als de nr4 was

op deze foto van de kwartfinale zag je dus dinya lichtelijk omhoog komen, hierdoor maakte ze vlak erna dus een dikke wheelie +ralf+
29o5n9k.jpg


Resultaat: 5e plaats met 3e tijd van de dag: 21+ 1 =22punten

Nu is het extreeeem spannend in de top 3 van de superspecial, namelijk als volgt:

oude + nieuwe stand

dinya = 108 + 22 = 130 punten
mark = 103 + 27 = 130 punten
mart = 101 + 30 = 131 punten

mart gaat dus momenteel aan kop, gevolgt door mark en dinya :)

Eigelijk hoef ik dus helemaal niet te klagen, het ene XSH blok neemt de plaats van het anders XSH blok over :#


hahaha nog niet goed wakker pik?
 
Wou allereerst even de weer-goden bedanken O-)*D ! Dus bijdeze :p.


Echt een top dag gister ! Uber toffe locatie enz. maar dat was bekent *D ! Het was weer goed gezellig met onze vaste groep. Meende dat we rond 20:00 pas het terrein af reden.


Ik heb heerlijk geknalt de hele dag door O-). De dag begon goed en reed meteen een 6.98 met een reactie van 0.01. Eindelijk me doel bereikt, onder de 7 knallen -:-. Wat ik niet had verwacht omdat het blok 2 pk mist en
onvindbaar is en blijft :(.
verder reed ik de hele dag heel constant en zat de hele tijd rond de 7 met goede reactie`s (allemaal onder de 0.1). Of terwijl er zat niet meer in.
Wel balen want had de 9e of de 10e tijd van de scooter-special :D.


Crew/organistatie thnx allemaal :winner:
 
Last edited:
Back
Top