SBO sprints 08 - Nijmegen - 24 augustus

Johan.

Well-Known Member
het terrein is het zelfde als vorig jaar, dit jaar wordt het wel iets anders. het rennerskwartier zal drukker zijn door meer inschrijvingen dus hiermee graag rekening houden bij het parkeren. we zijn nog bezig met het regelen van een extra 2e ruimte voor een rennerskwartier.

er zijn weer een los staande regels:
- geen auto's van bezoekers op het terrein parkeren! alleen busjes of auto's met aanhangers om zo veel mogelijk ruimte vrij te houden voor de renners. probeer s'ochtends zo veel mogelijk aan te sluiten.
- uiteraard de normale gedragsregels.
- niet rijden op het terrein! bij rijden volgt een directe diskwalificatie



voorlopig zal het zo zijn:

8:00 - 10:15 inschrijven
8:15 - 10:45 keuren

10:30 - 12:30 kwalificatie

12:30 - 13:00 pauze

13:00 - 16:00 kwalificatie

16:45 - 18:00 finale

18:45 prijsuitreiking

dit onder voorbehoud natuurlijk tot ik alles zeker weet


Adres: Westkanaaldijk kruising met lindenhoutseweg




tegeemby.jpg



Rennerskwartier:




16082006537.jpg


hier een Quote van iemand van de organisatie:
Voor tomtom mensen ik denk dat je het besten hem op Westkanaaldijk en dan als stad Weurt in kan geven want er zijn in Nijmegen 2 Westkanaaldijken ;) en dit is er 1 van ;)

Google Maps fototje.
y1pWtX3CR93MmIT7AiDDWNocyNS-9eQVQ9dIKwj-c0L1GpZrATE6-_ugjg-JSfjI_1o


Onder kom je af van de A73 de eerste moet je er niet in dan rij je tegen het verkeer ;) dus de 2de nemen! Dan rij je op Hogelandseweg ! die rij je recht uit zoals het groene lijntje ook gaat dan ga je 2 er af weer op de Hogelandseweg! en dan de Lindehoutseweg in daar is de Entree van de Rijders ! dat is het Rode waar de 1 bij staat ! en waar de 2 bij staat is entree voor de gasten ! het Blauwen is de Sprintbaan ! de Mensen van Tandem en SBO zullen je naar het rennerskwartier begeleiden!

En als je van de Weurtse Sluis af komt dan moet je de westkanaaldijk en dan Bij de hogelandseweg er afen dan met de bocht mee en dan de Lindehoutseweg op !

Als er verder nog vragen zijn hoor ik ze graag ;)
Ik ben een soort van aanspreek punt hoor wel bij de organisatie ;)
Pm ff of gewoon in dit topic !

PS. over de dagschrijvingen zijn we nog niet helemaal uit of dat alleen voor Nijmegen en omstreken wordt of ook de rest van NL ;) horen jullie snel van mij !
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Thuis meeting :p Uiteraard aanwezig :p
Vorig jaar Organisatie maar dit jaar beetje op de achtergrond ;)
De Flyer is bijna af ;) van de week een bespreking voor de laatst dingen als het goed is !
Dus komt helemaal goed :)

MzzL Jeroen W.
 
wie dat gaat regelen is niks over bekend bij ons. voorgaande jaren waren er altijd 25 voor mensen uit de buurt.
 
wie dat gaat regelen is niks over bekend bij ons. voorgaande jaren waren er altijd 25 voor mensen uit de buurt.

Ik heb vrijdag gesprek met Arno(organisatie) en ik zal het naar buiten brengen en vragen of er ook dag inschrijvingen van buiten Nijmegen zullen zijn !
Dus zal het er snel in zetten ;)

MzzL Jeroen W.
 
duidelijk aanwezig, kijken of ik de reactietijden een beetje naar beneden kan werken en oefenen op het burnen :p stuiterbal dat het is....

zie jullie alleen de 24ste

8)
 
Back
Top