SBO Sprint - Sittard 6 augustus

Razma

Well-Known Member
De eerste échte scooter/brommersprint in Limburg !

Het wordt niet alleen een gewone SBO sprintdag, maar er zal nog veel meer te doen zijn dankzij EPC +ralf+

Voor niet-SBO startbewijshouders zijn er 50 daginschrijvingen. Meer informatie hierover is hier te vinden @ forum of via EPC.
Deze sprint kosten dagstartbewijzen UITZONDERLIJK 15 Euro dankzij sponsoren en EPC ! (Ook inclusief milieumat als de normale startbewijzen).

Alvast dus een datum om in de agenda te zetten :W

Ook TV Limburg is aanwezig, verschillende stands, uiteraard Fred Motoren testbank, SIP Scootershop met promogirls, GoFast etc.

Tijdens deze dag ook een CustomShow gesponsord door TNT met leuke prijsjes ! Aanmelden hiervoor kan tijdens de dag zelf.

Meer informatie en alle extra info (buiten de normale SBO sprintindeling) zal hier gepost worden.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

prorace nrg said:
aanwezig
en ik wil alvast een daginschrijving, of kan ik die bij epc halen/regelen?

grtzz erwin

neej Marco kan die niet weg leggen. je zal ze zondag morge moete kopen
 
dat word een eindje rijden.... even kijken wie er met me mee wil rijden aangezien mijn vaste meeting maatje op vakantie is.
 
Eindelijk een bijna thuis wedstrijd. Hier moet ik gewoon aan mee doen. Hopelijk voor die tijd weer alles in orde.
 
pfff moet ik weer een dag voor vrijnemen kijken of het lukt.

ploegendienst is niet leuk als je steeds op de zondag moet werken als je dienst hebt.
 
ik denk dat ik me ergens ver weg verstop zodat er geen ubermaffe foto's gemaakt worden waardoor er weer word geconcludeerd dat ik een secte begin :+
 
Back
Top