SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Vanacht nog gedaan :X
nu weer vista instaleren @ me pc, en dan maar eens ff kijken of ik iemand bereid vind me te helpen met xp er bij :D
 
Vanacht nog gedaan :X
nu weer vista instaleren @ me pc, en dan maar eens ff kijken of ik iemand bereid vind me te helpen met xp er bij :D

Heb je xp ook op een andere partitie op je hdd geinstalleerd? Anders werkt het natuurlijk niet :p Zet die firewire kaart anders effe in een van die andere pc's of is die onboard? Aangezien dit sneller is gedaan dan een nieuwe installatie van xp en of vista ;)

In stein maak ik ook weer foto's, alleen ga ik dan mijn best doen, dus als het nog eens mis gaat.. 8P
 
xp wil ik op een andere hd plaatsen :)
maar volgens mij kon je niet eerst vista en dan xp instaleren toch:p
en kaart in andere pc is geen optie want andere is me laptop, of anders P3 van me moeder :X, en heb deze pc juist voor videobewerking :emo:
 
xp wil ik op een andere hd plaatsen :)
maar volgens mij kon je niet eerst vista en dan xp instaleren toch:p
en kaart in andere pc is geen optie want andere is me laptop, of anders P3 van me moeder :X, en heb deze pc juist voor videobewerking :emo:

Gaat wel gewoon hoor. Heb het bij mij thuis ook gedaan, zolang het maar gewoon op een andere hdd / partitie gebeurd :) Succes ermee, en ben benieuwd naar het filmpje :W
 
Idd jammer dat veel foto's verdwenen zijn :(, maar de kwaliteit van de foto's gaan er niet van achteruit. Maar juist vooruit :).
Echt geweldige foto's.

Aah dank je wel jorra:* Vind iedereen het een beetje mooie pics? Jammer idd dat er zoveel weg zijn.. maar vind het zelf ook wel mooi gelukt ;)
Hoop dat iedereen ze een beetje vet vind :#
 
Whoei, erg mooie foto van moi :)

208-1177611640.jpg
 
Aah dank je wel jorra:* Vind iedereen het een beetje mooie pics? Jammer idd dat er zoveel weg zijn.. maar vind het zelf ook wel mooi gelukt ;)
Hoop dat iedereen ze een beetje vet vind :#



Ik vind er echt geen zak aan !!hahhahaha
nee hoor!! fotos zijn nice geworden!! zien er goed uit!
Mischien dat ik je over een jaartje bij kan staan,dan ga ik me opleiding fotografie volgen omdat ik daar me beroep van wil maken!
 
De speaker

Hallo allemaal,

Ik heb de reacties gelezen die over mij zijn geschreven. Bedankt voor de goede reacties. Voor mij was het eens wat anders dan het presenteren van een playback-, karaoke- of disco show. Ik vond het leuk om te doen en hoop het volgend jaar weer te mogen doen.

En natuurlijk ook de complimenten aan jullie. De tijd en enrgie die gestoken wordt in deze mooie SPORT.

Graag tot dan,

Ger van der Linde:L
 
Last edited:
Hallo allemaal,

Ik heb de reacties gelezen die over mij zijn geschreven. Bedankt voor de goede reacties. Voor mij was het eens wat anders dan het presenteren van een playback-, karaoke- of disco show. Ik vond het leuk om te doen en hoop het volgend jaar weer te mogen doen.

En natuurlijk ook de complimenten aan jullie. De tijd en enrgie die gestoken wordt in deze mooie SPORT.

Graag tot dan,

Ger van der Linde:L

Leuk voor je reactie op het forum! Fijn dat je je geamuseerd hebt, wat mij/velen betreft; tot volgend jaar Meppel!

gr, wieger
 
Back
Top