SBO Race - Veldhoven- 1 juni 2008

het lijkt erg lang maar is idd erg krap technisch en kort. dat langste rechte stuk is ongeveer even lang als het rechte stuk van lelystad..

kijken wie de chicane het hardst in en uit durft te gaan;)
 
Die chicane is echt niet hard te nemen....

Zeker niet als je bedenkt dat je aan beide kanten 15cm hoge curbstones hebt liggen, en er vorig jaar iemand in de Stage6-cup is afgevoerd nadat hij 1 van de curbs raakte...
 
Die chicane is echt niet hard te nemen....

Zeker niet als je bedenkt dat je aan beide kanten 15cm hoge curbstones hebt liggen, en er vorig jaar iemand in de Stage6-cup is afgevoerd nadat hij 1 van de curbs raakte...

chicane kan je wel hard nemen verstand ff op nul en vertrouwen op je banden, roel maakte een stuur foutje vertelde hij me weken na de race maar dan nog...

degene die daar hard door heen gaat kan hard sturen of is 8P
 
Ahjoh....

Het zal allemaal wel meevallen... Je moet gewoon net als elke baan niet denken aan vallen..






Als ik die curbs zie, krijg ik het alleen wel altijd ff benauwd...s
 
Heb er zin in! Ik vind chicanes altijd wel tof, dus komt vast wel goed :p Maar als ik het goed begrijp is dit dus een stuurbaan? En geen powerbaan? Zou wel beter zijn :p
 
Dit is idd meer en stuur dan een power baan als je het mij vraagt.
Lekker gripperig asfalt met niet zoveel rubber erop, vind dat persoonlijk wel chill.
Die curbstones boezemen enige angst in op bepaalde plekken, maar daar moet je maar niet te veel aan denken.

Na Lelystad heb ik er ook alweer veel zin in. Als Pronk tevreden is met p2 dan wil ik p1 wel weer voor m'n rekening nemen :+

Ik weet het eerlijker verdeeld, Pronk pakt weer P2, jij neemt genoegen met P3 en voor deze keer mag ik met P1 naar huis :p
 
Nu heb ik er nog meer zin in...! Ik hoop niet dat ik curbs ga kussen...wil nog geen scheur in mijn blok! ;)
 
Back
Top